23948sdkhjf

Abonnementer vinder frem - kom med på vognen

| Medlemsnyhed | Indrykket af Autobranchen Danmark

Flere og flere ydelser kommer på abonnement. Også i autobranchen. Det giver tættere kontakt til kunderne og sikrer en fast omsætning. Sammen med Subscrybe er AutoBranchen Danmark klar til at åbne endnu et abonnementsakademi. Det tredje på et år.

Skal du udvikle forretningen og lave ydelser på abonnement? Det er i hvert fald en måde at fremtidssikre sin virksomhed. Når dine kunder er glade hos dig, leder de heller ikke efter andre muligheder.

På tværs af brancher og produkter er det en forretningsmodel i stor vækst, og en række virksomheder i autobranchen har allerede gjort det. Nogen i det små, andre har slået det stort op. Fælles for dem alle er, at der ligger et forarbejde bag.

Det forarbejde kan du få hjælp til. Subscrybe er landets førende udvikler, når det kommer til abonnementer, og en stor del af Danmarks store detailhandelsforretninger har brugt dem til at udvikle deres abonnementsforretninger. I samarbejde med Subscrybe har AutoBranchen Danmark etableret et abonnementsakademi, hvor de to første hold er gennemført. 

Næste hold begynder den 1. marts 2023, og du er inviteret. 

På AutoBranchen Danmarks årsdag i september i Brande havde mere end 80 deltagere valgt at høre Subscrybes oplæg om abonnementer. Det bekræfter også, at interessen for at lave tilbyde forskellige abonnementer til kunderne, er i hastig vækst. Hvis du vil med og udvikle i samarbejde med de bedste, så skal du med på abonnementsakademi. Målet er, at din virksomhed efter abonnementsakademi kan søsætte en abonnementsløsning til kunderne. 

Læs mere om abonnementsakademiet her.

 


Skriv kommentar

Medlemsnyhed

Indrykket af
Autobranchen Danmark

Langebrogade 1, st.
1411 København K
Danmark
Autobranchen Danmark

Send til en kollega

0.094