En lukrativ indtægtskilde for autoværksteder
Forestil dig at du som bilejer har booket tid på dit værksted til service, hjulskift eller lignende. Du afleverer din bil - og kort tid efter bliver du ringet op af værkstedet.
Vil du have repareret stenslaget i din forrude, nu hvor vi alligevel har bilen inde?
Bilejere der har prøvet at få et stenslag repareret, vil måske stille sig selv en række spørgsmål. Den prisbevidste bilejer: Skal jeg så betale for at værkstedet kører bilen hen til en autoglas specialist?
Er reparationen dyrere at få udført på mit værksted? Og svaret på begge spørgsmål er: Nej! Den kvalitetsbevidste bilejer: Har de selv tænkt sig at reparere det - og kan de det? Hvis de selv reparerer stenslaget, er det så lige så godt som hos specialisten? Og svaret er i begge tilfælde: Ja! Men de fleste vil uden betænkningstid sige ja – fordi de ser en stor værdi i ikke at skulle lave en ekstra aftale og afsætte ekstra tid i deres kalender.