23948sdkhjf
Del siden
Annonce

Vækst hos Digital Servicebook.com trods Covid-præget 2020

”Her går det godt” er vel en frase som vi hos Digital Servicebook.com, godt kan tillade os at bruge.” CCO Henrik Pedersen

Hos Digital Servicebook.com ser man støt vækst trods Corona,

”Her går det godt” er vel en frase som vi hos Digital Servicebook, godt kan tillade os at bruge.”

”Vi har igennem 2020 vækstet vores kundeportefølje med hele 61%. Dette er sket med en støt tilgang af kunder i DK, men primært på grund af massiv vækst på vores udenlandske markeder.”

”Med de erfaringer vi har gjort i 2020 omkring GO-TO-market strategier, og hvilke ting der er nødvendige hver gang vi træder ind på et nyt marked, så forfiner vi hele tiden det ”blueprint” vi bruger for at skabe de bedste resultater på det nye marked hurtigst muligt.”

Udtaler CCO Henrik Pedersen fra Digital Servicebook.

Virksomheden har i 2020 formået at ride på den digitale bølge og bruge året til at slå fast med syvtommersøm, at fremtiden er digital.

Og at firmaet er på vej fremad, er ikke til at lægge skjul på, med en solid strategi for med implementering af systemet i endnu flere lande i 2021, er der lagt i kakkelovnen til yderligere massiv vækst.

Allerede i dag er Digital Servicebook den største database af servicedokumentation i verden, og mere end 60 millioner biler er allerede i systemet, og for hvert nyt marked der erobres, kommer der yderligere til.

Coronas indflydelse.

”Det er klart at vi i 2020 har mærket Covid19, både fordi vi kunne have vækstet mere, men selvfølgelig også pga. de ting vi har måttet ændre i vores hverdag som virksomhed, vi har helt fra starten prioriteret at have vores medarbejdere på hjemmekontorer, og dette har selvfølgelig skabt andre krav og procedurer i forhold til måden vi normalt har arbejdet.

Dog vil jeg sige, at vi i vores kapacitet som en 100% digital virksomhed, har haft alle muligheder for at fortsætte vores arbejde, blot med tilretninger i forhold til Covid19”

Udtaler CEO Martin Jensen

 

Øget fokus på digitalisering.

2020 var også året hvor der kom øget fokus på digital service registrering, og dialogen omkring OE servicebøger og den uafhængige løsning blomstrede.

”Vi har nydt godt af den øgede fokus på serviceregistrering herhjemme, og at der er nye spillere på markedet eks. Hella Gutmann, der hjælper værkstederne til at bruge OE bøgerne, har været et rigtig godt islæt for os, netop fordi det har sat så stor fokus på netop hvilken type dokumentation der er til gavn for bilejer og værksted, og ikke kun for Producenten af bilen”

”Tilgangen til vores produkt blev klart øget i DK, og det tillægger jeg helt klart den øgede mængde fokus og oplysning der kom omkring emnet. Vi kunne med det samme se på de henvendelser vi fik at der var tale om værksteder der ønskede at beholde deres kunder, nemlig bilejerne, og sikre adgang til deres servicehistorik, og dermed garanti på bilen”

”Vi tilbyder 100% garantidækkende dokumentation, og som de eneste på markedet, er vores dokumentation fyldestgørende i en garanti situation, og det bakker vi op med juridisk støtte, og det er noget man hverken får hos vores ”kollegaer” eller af bilproducenterne”

Udtaler CEO Martin Jensen

Og at tilstrømningen af registrerede bilejere er enorm vidner antallet af blandt andet e-Boks brugere om, denne aftale alene har sikret, at alle danskere, svenskere og nordmænd med adgang til e-Boks, nu kan have deres servicebog direkte sammen med deres vigtigste private dokumenter.

I alt 4.600.000  e-Boks brugere har adgang til denne service.

Meget mere end bare en servicebog!

At Digital Servicebook er mere end en servicebog, har også betydet meget for hvordan produktet bliver mødt i markedet. Og muligheden for struktureret indkaldelse af kunder, samt det at man linker værksted og bil ejer sammen, er alle faktorer der gør Digital-servicebook.com så unik og populær.

”Med funktioner som aktiv indkaldelse af bilejere via SMS, samt det faktum at vi sætter værksted og bilejer direkte sammen, skaber grobund for en mersalgsværdi for værkstederne fra dag et.

Vores system sikrer at bilejeren kommer igen, og får et øget tilhørsforhold til sit værksted.

Ud over dette har vi med funktioner som komplet service historik, og kontrol for fabrikskampagner, sikret at værkstederne kan udføre den bedst mulige service til deres kunder.

Og alt sammen med en 100% garanti givende service dokumentation”

Slutter CCO Henrik Pedersen

Alt i alt har 2020 været en succes, for den Næstved baserede virksomhed, og virksomhedens mål om bringe nemmere arbejdsgange til værkstederne, samt digital adgang til servicebogen til bilejerne, bliver indfriet i et hæsblæsende tempo.

Og væksten forventes langt fra at falde i hastighed i de kommende år.

Digital Servicebook
Vordingborgvej 79
4700 Næstved
Næstved Kommune
Danmark
CVR nummer: DK36726350
P nummer: 1020358382

Send til en kollega

0.047