23948sdkhjf
Del siden
Annonce

FTZ MESSE - hver for sig - men med fuld knald på!

Kan man holde messe "hver for sig"...? Kan man skabe god messestemning uden at være mange mennesker samlet? Kan man komme bare et lille my i nærheden af den normale FTZ Messe oplevelse?

Svaret er 3 gange JA...!
Det er de i hvert fald enige om hos FLEX1ONE A/S

DET ER STADIG MULIGT AT VÆRE KREATIV OG TÆNKE LIDT ALTERNATIVT
"Den unævnelige virus har fjernet muligheden for at tænke messe på den traditionelle måde - men den behøver jo ikke at fjerne al form for kreativ og alternativ tænkning", siger Jannie Nielsen, Marketingchef hos FLEX1ONE.

"Så vi melder klar med et messekoncept, som vi håber kan kompensere bare en lille smule for den sædvanlige begivenhed i Odense Congress Center, som mange forbinder med hygge, samvær, netværk, demo og den gode handel", fortsætter hun.

SKARPE TILBUD ER ET BÆRENDE ELEMENT
Hos FLEX1ONE ved de alt om, hvad det altafgørende vigtigste element er for at have succes på FTZ Messen - og det er de skarpe tilbud på et stort udvalg af det samlede produktprogram.

"Vi kan allesammen godt lide at gøre en god handel - og i autobranchen er det ingen undtagelse, at "messe" rimer på "tilbud"", siger Jesper Sørensen, som er salgs- og driftschef hos FLEX1ONE. 

"Vi har været alle vores produktkategorier igennem - og sammensat et helt katalog med skarpe spotpriser på en lang række af vores populære varer. Det gælder alt fra lifte til dækserviceudstyr og værkstedsmaskiner - og til dækreoler og det populære FLEXLINE værkstedsinventar. Så der vil være noget for enhver smag - og til enhver størrelse af værksteder", slutter han.

Tilbudskataloget vil komme ud på værkstederne fra torsdag den 24. september via FTZ's interne varedistribution samt med Motormagasinet som indstik fredag den 25. september.

DEMO OG GOD STEMNING ER OGSÅ VIGTIGT
At bløde ting som god rådgivning og nogle hyggelige aktiviteter også er vigtige for en messe, er der ingen tvivl om.

Normalt er FLEX1ONEs stand på FTZ Messen tætpakket med besøgende - nok fordi, at der altid er fokus på at levere masser af demo og rådgivning - samtidig med at den gode atmosfære har høj prioritet.

FLEX1ONE planlægger at imødekomme disse elementer med flere forskellige tiltag: ved at invitere til besøg i deres 400 m2 store showroom, ved at lave demo-videoer, og ved at lancere nogle involverende konkurrencer.

Og mon ikke, at der støder flere gode tiltag til i løbet af den kommende tid...? 

FLEX1ONE A/S
Ladelundvej 37-39
6650 Brørup
Vejen Kommune
Danmark
CVR nummer: DK27448992
P nummer: 1010223365

Kontaktperson

JN
Jannie Nielsen
Marketing- & HR Manager
+45 76152522 jnie@flex1one.dk

Send til en kollega

0.064