23948sdkhjf

Biltorvet laver nyt annonceprodukt til Facebook

| Medlemsnyhed | Indrykket af Biltorvet A/S

Billig løsning fra Biltorvet løfter bilforhandleres biler over på Facebook. Baseret på data fra Biltorvets hjemmeside og Facebooks avancerede algoritmer rammes de helt rigtige kunder. Endda uden at forhandleren skal løfte en finger.

De store bilforhandlere og importører har i stigende grad fokus på at få forbrugerne ledt hen til deres digitale showroom på nettet, og bruger mange penge på digital markedsføring.

Nu kan også de små og mellemstore forhandlere springe med på den digitale vogn, uden at blive ruineret eller skulle sætte sig ind i kompliceret IT.

Det er meget få butikker der kan prale med, at kunderne besøger dem flere gange dagligt, men det kan Facebook. 72% af alle danskerne besøger Facebook flere gange dagligt. 

Få flere besøg
Men hvor tit besøger de en bilforhandler? Nok ikke så tit, men det vil Biltorvet lave om på. 

Nu kan bilforhandlere nemlig få bilannoncer automatisk kørt over på Facebook via salgsplatformen AutoDesktop og forhandlerens hjemmeside.

Det foregår på den måde, at forhandleren får samtlige annoncer fra bilforhandlerens hjemmeside samlet i et produktkatalog på Facebook. Herfra skydes bilannoncerne så afsted som målrettede reklamer mod potentielle kunder.

Fra salgsplatformen AutoDesktop er det blot at sætte et flueben. Resten kører automatisk.

Ram flere kunder
"Hvorfor ikke bruge Facebook til at udvide det digitale salgsvindue? Her får forhandleren mulighed for at fremvise alle biler, som er til salg – på et medie, som kunderne besøger flere gange dagligt," siger kommunikations- og marketingschef Majken Jouret.

Biltorvet sørger nemlig for al opsætning, så bilforhandleren ikke skal gøre noget. Modulet tilkøbes den billige og smarte hjemmesideløsning, som Biltorvet kalder CarLite

Det eneste forhandleren skal tage stilling til, er et budget for kampagnen. 

Annoncerne målretter Biltorvet til folk som:

  • er interesseret i forhandlerens biler (Her udnyttes Facebooks algoritmer - de kender brugerne ret godt!)
  • allerede har besøgt forhandlerens hjemmeside (såkaldt retargeting - hvor man forfølger kunden. Det er en meget effektiv form for markedsføring)
  • og som er i forhandlerens nærområde (forhandlere sælger typisk mest til folk i nærområdet)

Se i videoen her, hvor nemt det er.

”Reklamebureauer og andre udbydere af kampagnemoduler tager sig som regel ret godt betalt for denne service. Mest fordi, at det for de fleste er ret kompliceret at sætte sig ind i. Vi har her en billig, køreklar og simpel løsning til dem, der helst bare vil sælge biler uden at skulle sætte sig ind i IT-teknik,” siger hun.

Der er også en løsning til større forhandlere. som gerne selv vil styre de sociale medier. Her kan Biltorvet levere integrationen mellem hjemmeside, AutoDesktop og Facebook.

Hvad koster det?
Facebookannoncer bestemmer bilforhandleren selv budgettet for.
Oprettelsen koster 2500 kr. - men forudsætter, at forhandleren har en CarLite-hjemmeside fra Biltorvet. 
Drift pr. måned er 499 kr. Alle priser uden moms.

CarLite-hjemmesiden fås fra 10.000 kroner. 

For den mere avancerede løsning skal man kontakte Biltorvet for at få et tilbud. Se herunder:

Kontakt Biltorvet
Biltorvets konsulentteam sidder klar til at hjælpe dig i gang.
Kontakt os allerede i dag. Send en mail til kontakt@biltorvet.dk eller ring på tlf. 88826260 og lad Biltorvet hjælpe dig med at annoncere dine biler på Facebook.


Skriv kommentar

Medlemsnyhed

Indrykket af
Biltorvet A/S

Skagensgade 1,1
2630 Taastrup
Danmark
Biltorvet A/S

Billeder & videoer

Send til en kollega

0.09