23948sdkhjf

Få bilannoncer på Facebook automatisk

| Medlemsnyhed | Indrykket af Biltorvet A/S

Med et nyt Facebook-feed fra Biltorvet kan bilforhandlere køre bilannoncer ud på Facebook som reklamer automatisk. Det eneste forhandleren skal gøre, er at sætte et budget.

Det er meget få butikker der kan prale med, at kunderne besøger dem flere gange dagligt, men det kan Facebook. 72% af alle danskerne besøger Facebook flere gange dagligt. 

Men hvor tit besøger de en bilforhandler? Nok ikke så tit, men det vil Biltorvet lave om på. 

Nu kan bilforhandlere nemlig få bilannoncer automatisk kørt over på Facebook som sponseret indhold. Det kræver blot salgsplatformen AutoDesktop

Det foregår på den måde, at forhandleren tilkøber et modul. Det plukker samtlige annoncer fra bilforhandlerens hjemmeside og samler det i et katalog på Facebook. Herfra skydes bilannoncerne så afsted som målrettede reklamer.

Ram flere kunder
"Hvorfor ikke bruge Facebook til at udvide det digitale salgsvindue? Her får forhandleren mulighed for at fremvise alle biler, som er til salg – på et medie, som kunderne besøger flere gange dagligt," siger marketingschef Maiken Jouret.

Biltorvet sørger for al opsætning, så forudsætningsløse bilforhandlere ikke skal gøre noget. Det vil køre helt automatisk for bilforhandleren. Modulet tilkøbes den billige og smarte hjemmesideløsning, som Biltorvet kalder CarLite

Der er også en løsning til større forhandlere. som fx bruger et eksternt reklamebureau eller selv er ferme til at styre de sociale medier. Her kan Biltorvet levere integrationen mellem hjemmeside, AutoDesktop og Facebook.

I CarLite-løsningen foregår det let som ingenting. Bilforhandleren lægger bilerne på hjemmesiden via AutoDesktop som vanligt. Derefter overfører Biltorvet bilannoncerne som reklamer på Facebook.

"Det eneste forhandleren skal tage stilling til, er et budget for kampagnen. Resten sørger vi for," lover Maiken Jouret. 

Annoncerne målretter Biltorvet til folk som:

  • er interesseret i forhandlerens biler
  • har besøgt forhandlerens hjemmeside (såkaldt retargeting)
  • og som er i forhandlerens nærområde

Se i videoen her, hvor nemt det er.

Hvad koster det?
Facebookannoncer bestemmer bilforhandleren selv budgettet for.
Oprettelsen koster 2500 kr. - men forudsætter, at forhandleren har en CarLite-hjemmeside fra Biltorvet. 
Drift pr. måned er 499 kr. Alle priser uden moms.

CarLite-hjemmesiden fås fra 10.000 kroner. 

For den mere avancerede løsning skal man kontakte Biltorvet for at få et tilbud. Se herunder:

Kontakt Biltorvet
Biltorvets konsulentteam sidder klar til at hjælpe dig i gang.
Kontakt os allerede i dag. Send en mail til aa@biltorvet.dk eller ring på tlf. 29330591 og lad Biltorvet hjælpe dig med at annoncere dine biler på Facebook.


Skriv kommentar

Medlemsnyhed

Indrykket af
Biltorvet A/S

Skagensgade 1,1
2630 Taastrup
Danmark
Biltorvet A/S

Billeder & videoer

Send til en kollega

0.458