Del I: Ordregivende myndighed
I.1)
Navn, adresser og kontaktpunkt(er)
Horsens Kommune
Rådhustorvet 4
Kontaktpunkt(er): Hanne Hyltoft
8700 Horsens
DANMARK
Telefon: +45 76294226
Mailadresse: udbud@horsens.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.horsens.dk/
I.2)
Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3)
Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4)
Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej
Del II: Kontraktens genstand
II.1)
Beskrivelse
II.1.1)
Betegnelse for kontrakten
Udbud af HSRE (Hurtigt Sluknings — og Redningsenhed) til Horsens Kommune.
II.1.2)
Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
II.1.3)
Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4)
Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Horsens Kommune ønsker at indkøbe en Udbud af HSRE (Hurtigt Sluknings — og redningsenhed).
Formålet med den efterspurgte HSRE er bl.a. at kunne sikre kortest mulig responstid til borgere, institutioner og virksomheder i Horsens Kommune. Herudover ønskes at implementere og anvende ny teknologi til redning- og slukningsindsatser.
II.1.5)
CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
II.1.6)
Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej
II.2)
Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1)
Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
Værdi: 1 800 000 DKK
Eksklusive moms
Del IV: Procedure
IV.1)
Type procedure
IV.1.1)
Type procedure
Offentlig
IV.2)
Tildelingskriterier
IV.2.1)
Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af
1. Pris for HRSE og pris for option. Vægtning 40
2. Indretning, ergonomi, udnyttelsesmuligheder og funktionalitet i opbugningen samt mandskabets sikkerhed og arbejdsmiljø. Vægtning 60
IV.2.2)
Oplysninger om elektronisk auktion
Der er anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3)
Administrative oplysninger
IV.3.1)
Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
88.00.00-G01-68-14
IV.3.2)
Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
Vejledende forhåndsmeddelelse
Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2014/S 248-437919 af 24.12.2014
Udbudsbekendtgørelse
Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 26-042890 af 6.2.2015
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.1)
Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2)
Yderligere oplysninger:
VI.3)
Klageprocedurer
VI.3.1)
Organ med ansvar for klageprocedurerne
VI.3.2)
Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
VI.3.3)
Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.4)
Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
21.4.2015