Levering og servicering af M1- og M2-busser til Norddjurs Kommune
Norddjurs Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
I.1)
Navn og adresser
Norddjurs Kommune
29189986
Torvet 3
Grenaa
8500
Danmark
Kontaktperson: Tove Zacher Sørensen
Telefon: +45 89593302
E-mail:
tbzs@norddjurs.dk
NUTS-kode:
DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.norddjurs.dk/
I.2)
Fælles udbud
I.4)
Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5)
Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
Del II: Genstand
II.1)
Udbuddets omfang
II.1.1)
Betegnelse:
Levering og servicering af M1- og M2-busser til Norddjurs Kommune.
II.1.2)
Hoved-CPV-kode
34114400
II.1.3)
Kontrakttype
Varer
II.1.4)
Kort beskrivelse:
Norddjurs Kommune har udbudt 2 delaftaler på levering og servicering af M1- og M2-busser til Norddjurs Kommune.
II.1.6)
Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.1.7)
Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 23 420 244.80 DKK
II.2)
Beskrivelse
II.2.1)
Betegnelse:
Kontrakt på levering og servicering af M1-busser med og uden lift
Delkontraktnr.: 1
II.2.2)
Supplerende CPV-kode(r)
34114400
34115200
50117100
50113000
II.2.3)
Udførelsessted
NUTS-kode:
DK042
Hovedudførelsessted:
II.2.4)
Beskrivelse af udbuddet:
Norddjurs Kommune udbyder:
— Levering og servicering af 4 stk. M1-busser med lift med option på køb af yderligere 4 stk.
— Levering og servicering af 14 stk. M1-busser uden lift med option på køb af yderligere 5 stk.
Service- og vedligeholdelsesaftalen er gældende i 48 måneder, og der er mulighed for forlængelse i 2 gange 12 måneder.
II.2.5)
Tildelingskriterier
Pris
II.2.11)
Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:
Der er option på køb af yderligere 4 stk. M1-busser med lift og option på køb af yderligere 5 stk. M1-busseruden lift.
II.2.13)
Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)
Yderligere oplysninger
II.2)
Beskrivelse
II.2.1)
Betegnelse:
Kontrakt på levering og servicering af M2-busser med og uden lift
Delkontraktnr.: 2
II.2.2)
Supplerende CPV-kode(r)
34120000
50117100
50113000
II.2.3)
Udførelsessted
NUTS-kode:
DK042
Hovedudførelsessted:
II.2.4)
Beskrivelse af udbuddet:
Norddjurs Kommune udbyder:
— Levering og servicering af 5 stk. M2-busser med lift med option på køb af yderligere 5 stk.
— Levering og servicering af 4 stk. M2-busser uden lift med option på køb af yderligere 2 stk.
Service- og vedligeholdelsesaftalen er gældende i 48 måneder, og der er mulighed for forlængelse i 2 gange 12 måneder.
2 stk. af de 5 busser på optionen vedr. M2-bus med lift skal kunne købes afgiftsfrit.
II.2.5)
Tildelingskriterier
Pris
II.2.11)
Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:
Der er option på køb af yderligere 5 stk. M2-busser med lift og option på køb af yderligere 2 stk. M2-busseruden lift.
II.2.13)
Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14)
Yderligere oplysninger
Del IV: Procedure
IV.1)
Beskrivelse
IV.1.1)
Proceduretype
Tildeling af kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende i tilfældene anført nedenfor
- Ingen tilbud eller egnede tilbud/anmodninger om deltagelse i forbindelse med offentligt udbud
Forklaring:
Idet Norddjurs Kommune ikke modtog nogen konditionsmæssige tilbud, valgte Norddjurs Kommune at annullere udbuddet og overgå til udbud med forhandling uden forudgående offentliggørelse af en ny udbudsbekendtgørelse jf. udbudslovens §§ 61, nr. 2 og 61, stk. 4. Opmærksomheden henledes på, at det udelukkende var de virksomheder, der havde afgivet et tilbud i forbindelse med det forudgående udbud, der havde mulighed for at afgive et nyt tilbud i forbindelse med udbuddet med forhandling.
IV.1.3)
Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6)
Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8)
Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2)
Administrative oplysninger
IV.2.1)
Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.8)
Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9)
Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse
Del V: Kontrakttildeling
En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2)
Kontrakttildeling
V.2.1)
Dato for indgåelse af kontrakten:
21/06/2017
V.2.2)
Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 1
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3)
Kontrahentens navn og adresse
AutoA A/S
Alsikevej 19-21
Randers NV
8920
Danmark
NUTS-kode:
DK042
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4)
Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Laveste bud: 15 295 066.00 DKK / Højeste bud: 15 295 066.00 DKK taget i betragtning
V.2.5)
Oplysninger om underentreprise
Del V: Kontrakttildeling
En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2)
Kontrakttildeling
V.2.1)
Dato for indgåelse af kontrakten:
21/06/2017
V.2.2)
Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 1
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3)
Kontrahentens navn og adresse
AutoA A/S
Alsikevej 19-21
Randers NV
8920
Danmark
NUTS-kode:
DK042
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4)
Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Laveste bud: 8 125 178.80 DKK / Højeste bud: 8 125 178.80 DKK taget i betragtning
V.2.5)
Oplysninger om underentreprise
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.3)
Yderligere oplysninger:
VI.4)
Klageprocedurer
VI.4.1)
Organ med ansvar for klageprocedurerne
VI.4.2)
Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3)
Klageprocedure
VI.4.4)
Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
VI.5)
Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
07/07/2017