23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 113-227267
Offentliggjort
15.06.2017
Udbudstype
Begrænset udbud

Anmodning om deltagelse

Til
15.08.2017 Kl. 12:00

Indlevering af tilbud

Til
25.09.2017

Addresse
Hillerød Spildevand A/S
Kontaktperson: Preben Dissing
E-mail: pd@hfors.dk

Udbyder

Hillerød Spildevand A/S

Vindere

Valgt leverandør

(12.12.2017)
Scania Danmark A/S
Industribuen 19
2635 Ishøj

Levering af ny slamsuger


Hillerød Spildevand A/S

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Hillerød Spildevand A/S
31592534
Ægirsvej 4
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Preben Dissing
E-mail: pd@hfors.dk
NUTS-kode: DK021

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: www.hillerodforsyning.dk

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://hillerodforsyning.dk/spildevand/udbud/
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Miljø

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Levering af ny slamsuger.

 

Sagsnr.: 2501810
II.1.2) Hoved-CPV-kode
34144410
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Levering af ny slamsuger. Komplet med chassis, montering, tests.

Undervisning og supervision af personalet

5 års servicepakke.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 3 700 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34100000
50110000
50530000
42997200
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK021
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Levering af ny slamsuger. Komplet med chassis, montering, tests. 4-akslet tridem chassis. Fuldautomatisk renseproces med genbrug af spulevand.

Undervisning og supervision af personalet.

5 års servicepakke.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 3 700 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 60
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Der er tale om begrænset udbud med forhandling.

Kun ansøgere der udvælges skal afgive tilbud.

udvælgelsen sker 24.8.2017, og tilbudsfristen er 25.9.2017.

 

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

 

Gældende udelukkelsesgrunde i udbudsloven §§ 135 og 136 finder anvendelse. Desuden gælder de frivillige udelukkelsesgrunde i Udbudsloven § 137.

Se ESPD (Del III).

 

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Tilbudsgiver skal som minimum give oplysninger om tilbudsgivers økonomiske nøgletal: Omsætning og egenkapital for de seneste 3 regnskabsår.

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

Tilbudsgivers omsætning over de 3 år skal som minimum udgøre to gange tilbudsprisen i hvert af de seneste 3 regnskabsår.

Tilbudsgivers egenkapital må i hvert af de seneste 3 regnskabsår ikke have været negativ.

 

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Oplysninger om virksomhedens erfaringer i form af referencer for tilsvarende leverancer, der er udført de seneste 3 regnskabsår, skal fremgå af ESPD (Del IV c). Oplysningerne bør indeholde leverancens genstand, samt ordregiver og kontraktens størrelse.

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

Tilbudsgiver skal som minimum vedlægge dokumentation for levering af 5 slamsugere af tilsvarende karakter indenfor de seneste 3 år.

 

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 15/08/2017
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
Dato: 24/08/2017
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 3 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:

 

Ansøgning kan ske via e-mail.

Kun ansøgere der udvælges skal afgive tilbud.

Udvælgelse sker 24.8.2017 og tilbudsfristen er 25.9.2017.

 

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København
2100
Danmark
Telefon: +45 35291095
VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

Klagefrist i henhold til lov om Klagenævnet for Udbud. Klager over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter ordregivers offentliggørelse af bekendtgørelse om indgåede kontrakter i EU-Tidende.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
13/06/2017

Send til en kollega

0.063