Fakta om udbudet
Udbyder
Renosyd I/S
Anskaffelse af 2 dieseldrevne, fabriksnye og færdigopbyggede renovationsbiler med lav gulvindstigning til førerhuset til det kommunale fællesskab Renosyd I/S
Renosyd I/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
13523584
Norgesvej 13
Skanderborg
8660
Danmark
Kontaktperson: Kristian Ax
E-mail: kontakt@tohv.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.renosyd.dk/
Del II: Genstand
Anskaffelse af 2 dieseldrevne, fabriksnye og færdigopbyggede renovationsbiler med lav gulvindstigning til førerhuset til det kommunale fællesskab Renosyd I/S.
Ordregiver har til hensigt at anskaffe 2 dieseldrevne, fabriksnye og færdigopbyggede renovationsbiler med lav gulvindstigning til førerhuset.
Renovationsbilerne skal være komplet opbyggede, klargjorte og indregistrerede ved levering til Ordregiver.
Skanderborg.
Ordregiver har til hensigt at anskaffe 2 dieseldrevne, fabriksnye og færdigopbyggede renovationsbiler med lav gulvindstigning til førerhuset.
Renovationsbilerne skal være komplet opbyggede, klargjorte og indregistrerede ved levering til Ordregiver.
Bilerne skal anvendes til Ordregivers formål, som er at planlægge, etablere og drive de nødvendige aktiviteter til fælles indsamling, behandling samt genanvendelse af affald fra Odder og Skanderborg Kommune.
Renovationsbilerne forventes at skulle anvendes til indsamling af genanvendelige materialer i form af pair og pap samt i begrænset omfang haveaffald.
I forhold til udbudslovens § 49, stk. 2 har Ordregiver valgt ikke at udbyde særskilte delkontrakter. Ordregiver har, med baggrund i økonomiske- og markedsmæssige hensyn, vurderet, at det ikke er hensigtsmæssigt at foretage en sådan opdeling, da dette ikke skønnes at give yderligere virksomheder og SMV mulighed for at afgive tilbud.”.
Der skal tilbydes servicekontrakt samt tillægspris for On spot eller Rotorgrib — snowchains.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Anskaffelse af 2 dieseldrevne, fabriksnye og færdigopbyggede renovationsbiler med lav gulvindstigning til førerhuset til det kommunale fællesskab Renosyd I/S
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbuddet annulleres grundet manglende konditionsmæssige tilbud.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Finder ikke anvendelse
Danmark
Lov om Klagenævnet for Udbud (Lov nr. 492 af 12.5.2010 som ændret ved lov nr. 1556 af 21.12.2010, lov nr. 618 af 14.6.2011, lov nr. 1231 af 18.12.2012, lov nr. 511 af 27.5.2013) med efterfølgende ændringer jf. lov nr. 1564 af 15.12.2015 (udbudsloven) fastsætter følgende klagefrister for EU-udbud, som ordregiver henholder sig til:
(1) en virksomheds klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden
20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet
udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller denne lovs § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en
begrundelse for beslutningen.
(2) Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller
forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud
inden:
(2.1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske
Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor
bekendtgørelsen er blevet offentliggjort
(2.2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere
om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem
er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
(2.3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor
ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk.
4.
(2.4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185,
stk. 2, 2. pkt.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk