23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 058-107720
Offentliggjort
23.03.2017
Udbudstype
Annullering

Udbyder

Renosyd I/S

Anskaffelse af 2 dieseldrevne, fabriksnye og færdigopbyggede renovationsbiler med lav gulvindstigning til førerhuset til det kommunale fællesskab Renosyd I/S


Renosyd I/S

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Renosyd I/S
13523584
Norgesvej 13
Skanderborg
8660
Danmark
Kontaktperson: Kristian Ax
E-mail: kontakt@tohv.dk
NUTS-kode: DK042

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.renosyd.dk/

I.2) Fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Miljø

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Anskaffelse af 2 dieseldrevne, fabriksnye og færdigopbyggede renovationsbiler med lav gulvindstigning til førerhuset til det kommunale fællesskab Renosyd I/S.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
34144512
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Ordregiver har til hensigt at anskaffe 2 dieseldrevne, fabriksnye og færdigopbyggede renovationsbiler med lav gulvindstigning til førerhuset.

Renovationsbilerne skal være komplet opbyggede, klargjorte og indregistrerede ved levering til Ordregiver.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
Hovedudførelsessted:

Skanderborg.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Ordregiver har til hensigt at anskaffe 2 dieseldrevne, fabriksnye og færdigopbyggede renovationsbiler med lav gulvindstigning til førerhuset.

Renovationsbilerne skal være komplet opbyggede, klargjorte og indregistrerede ved levering til Ordregiver.

Bilerne skal anvendes til Ordregivers formål, som er at planlægge, etablere og drive de nødvendige aktiviteter til fælles indsamling, behandling samt genanvendelse af affald fra Odder og Skanderborg Kommune.

Renovationsbilerne forventes at skulle anvendes til indsamling af genanvendelige materialer i form af pair og pap samt i begrænset omfang haveaffald.

I forhold til udbudslovens § 49, stk. 2 har Ordregiver valgt ikke at udbyde særskilte delkontrakter. Ordregiver har, med baggrund i økonomiske- og markedsmæssige hensyn, vurderet, at det ikke er hensigtsmæssigt at foretage en sådan opdeling, da dette ikke skønnes at give yderligere virksomheder og SMV mulighed for at afgive tilbud.”.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Ergonomi og arbejdsmiljø / Vægtning: 40
Kvalitetskriterium - Navn: Leveringstid / Vægtning: 15
Pris - Vægtning: 45
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Der skal tilbydes servicekontrakt samt tillægspris for On spot eller Rotorgrib — snowchains.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2017/S 027-047214
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Anskaffelse af 2 dieseldrevne, fabriksnye og færdigopbyggede renovationsbiler med lav gulvindstigning til førerhuset til det kommunale fællesskab Renosyd I/S

En kontrakt/delkontrakt tildeles: nej
V.1) Oplysninger om ikke-tildeling
Kontrakten/partiet er ikke blevet tildelt
Der blev ikke modtaget nogen bud eller anmodninger om deltagelse eller de blev alle afvist

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Udbuddet annulleres grundet manglende konditionsmæssige tilbud.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Finder ikke anvendelse
Finder ikke anvendelse
Danmark
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Lov om Klagenævnet for Udbud (Lov nr. 492 af 12.5.2010 som ændret ved lov nr. 1556 af 21.12.2010, lov nr. 618 af 14.6.2011, lov nr. 1231 af 18.12.2012, lov nr. 511 af 27.5.2013) med efterfølgende ændringer jf. lov nr. 1564 af 15.12.2015 (udbudsloven) fastsætter følgende klagefrister for EU-udbud, som ordregiver henholder sig til:

(1) en virksomheds klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden

20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet

udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller denne lovs § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en

begrundelse for beslutningen.

(2) Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller

forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud

inden:

(2.1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske

Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor

bekendtgørelsen er blevet offentliggjort

(2.2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere

om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem

er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.

(2.3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor

ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk.

4.

(2.4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185,

stk. 2, 2. pkt.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
21/03/2017

Send til en kollega

0.063