Fakta om udbudet
Udbyder
Arbejdstilsynet
Rammeaftale vedrørende indkøb af biler
Arbejdstilsynet
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
21481815
Postboks 1228
København C
0900
Danmark
Kontaktperson: Mathias Büchler
Telefon: +45 72208615
E-mail: mmb@at.dk
NUTS-kode: DK0
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.arbejdstilsynet.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/281426
Del II: Genstand
Rammeaftale vedrørende indkøb af biler.
Arbejdstilsynet har udbudt rammeaftale vedrørende indkøb af biler. Rammeaftalen omfatter køb af benzin og dieselbiler i bilsegment B eller derover. De nærmere krav til bilerne fremgår af udbudsmaterialet. Arbejdstilsynet forpligter sig indledningsvis til at købe 20 benzinbiler i bilsegment B eller derover, som skal leveres senest den 1.5.2017. Herudover vil Arbejdstilsynet løbende foretage indkøb af henholdsvis benzin- og dieselbiler i bilsegment B eller derover. Det konkrete indkøbsbehov er endnu ikke kendt, men Arbejdstilsynet påregner at købe op til 60 biler i rammeaftalens løbetid (inkl. de 20 benzinbiler, som købes indledningsvist).
Hele Danmark.
Der henvises til pkt. II.1.4).
I relation til punkt II.1.5) og II.2.6) bemærkes, at beløbet udgør et skøn over den forventede kontraktsum for rammeaftalens fulde løbetid. Skønnet er baseret på bilernes pris ekskl. moms, registreringsafgift og leveringsomkostninger og er baseret på, at Arbejdstilsynet påregner at købe op til 60 biler i rammeaftalens løbetid.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale vedrørende indkøb af biler
15313714
Agenavej 15
Greve
2670
Danmark
Telefon: +45 36931023
E-mail: sa@am.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse:http://www.am.dk
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:www.kfst.dk