23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 037-067670
Offentliggjort
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Aalborg Kommune, Miljø- og Energiforvaltningen

Opdateringer

Rettelse
(24.02.2017)

I stedet for:
I.1)

Navn, adresser og kontaktpunkt(er):
—.
—.
Læses:
I.1)

Navn, adresser og kontaktpunkt(er):
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på:
http://www.aalborg.dk/business/leverandoerer

Annullering
(26.05.2017)

Uafsluttet procedure
Ordretildelingsproceduren er blevet afbrudt
Yderligere supplerende oplysninger
Udbuddet er overgået til udbud med forhandling, jf. udbudsloven § 61, nr. 2, da der ved prøvekørslen af bilerne kun kom ikkeforskriftsmæssige prøvebiler.
Jf. § 61, stk. 2 nr. 1, levede ingen af prøvebilerne op til udbudsmaterialets mindstekrav.

Rammeaftale vedrørende levering af biler til hjemme- og sygeplejen


Aalborg Kommune, Miljø- og Energiforvaltningen

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Aalborg Kommune, Miljø- og Energiforvaltningen
Hjulmagervej 24
Att: Laila Krenchel
9000 Aalborg
Danmark
Telefon: +45 99314683
Mailadresse: udbud@aalborg.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://aalborg.dk

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne

Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: ja

Brønderslev Kommune
Ny Rådshusplads 1
9700 Brønderslev
Danmark

Aalborg Kommune, Miljø- og Energiforvaltningen
Hjulmagervej 24
9000 Aalborg
Danmark

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Rammeaftale vedrørende levering af biler til hjemme- og sygeplejen.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer
Indkøb
NUTS-kode
II.1.3) Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale
II.1.4) Oplysninger om rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør

Rammeaftalens varighed

Varighed i år: 2
II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Udbuddet vedrører levering af biler fordelt på 6 delaftaler til hjemme- og sygeplejen. Der kan afgives tilbud på 1 eller flere eller alle delaftaler. Bilerne anskaffes med obligatoriske optioner for en service- og vedligeholdelsesaftale, en garanteret tilbagekøbspris og en dækaftale.
II.1.6) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

34110000, 34115000

II.1.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.1.8) Delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: ja
Der kan afgives bud på en eller flere delaftaler
II.1.9) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2) Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1) Samlet mængde eller omfang:
II.2.2) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af disse optioner: Option på en service- og vedligeholdelsesaftale.
Option på en garanteret tilbagekøbspris.
Option på en dækaftale.
II.2.3) Oplysninger om forlængelse
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 12 (fra tildeling af kontrakten)
II.3) Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse
Varighed i måneder: 24 (fra tildeling af kontrakten)

Oplysninger om delaftaler

Delaftale nr.: 1 Betegnelse: Mikro biler (Bilsegment A) — hvide plader
1) Kort beskrivelse
Mikro biler på hvide plader.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

34110000, 34115000

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 2 Betegnelse: Mini biler (Bilsegment B) — hvide plader
1) Kort beskrivelse
Mini biler på hvide plader.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

34110000, 34115000

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 3 Betegnelse: Mini biler (Bilsegment B) — gule plader
1) Kort beskrivelse
Mini biler på gule plader.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

34110000, 34115000

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 4 Betegnelse: EL-biler — hvide plader
1) Kort beskrivelse
EL-biler på hvide plader.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

34110000, 34115000

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 5 Betegnelse: Hybrid biler — hvide plader
1) Kort beskrivelse
Hybrid biler på hvide plader.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

34110000, 34115000

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 6 Betegnelse: Hybrid biler — gule plader
1) Kort beskrivelse
Hybrid biler på gule plader.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

34110000, 34115000

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
Iht. udbudsmaterialet.
III.1.2) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
Iht. udbudsmaterialet.
III.1.3) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
Iht. udbudsmaterialet.
III.1.4) Andre særlige vilkår
Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: nej
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Iht. udbudsmaterialet.
III.2.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Iht. udbudsmaterialet.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves: Iht. udbudsmaterialet.
III.2.3) Teknisk kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:
Iht. udbudsmaterialet.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Iht. udbudsmaterialet.
III.2.4) Oplysning om reserverede kontrakter
III.3) Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.3.2) Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.1.2) Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
IV.1.3) Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de kriterier, der er anført i specifikationerne, i opfordringen til at afgive bud eller til at forhandle eller i det beskrivende dokument
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:
2016-068987
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej
IV.3.3) Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter
Skal der betales for dokumenterne?: nej
IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
27.3.2017 - 12:00
IV.3.5) Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage
IV.3.6) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
dansk.
IV.3.7) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.3.8) Åbning af bud
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.3) Yderligere oplysninger
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Langelinie Allé 17
2100 København Ø
Danmark
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000

VI.4.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klagefrister fremgår af § 7 i lov nr. 492 af 12.5.2010 med senere ændringer, om håndhævelse af udbudsreglerne mv.
VI.4.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Danmark
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715100

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
20.2.2017

Send til en kollega

0.094