Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Ringkøbing-Skjern Kommune
Vindere
EU-Udbud på levering af 10 Biler til hjemmeplejen med service-/vedligeholdelsesaftale, samt option på tilbagekøbsaftale
(04.05.2017)
Autoforum A/S
Sjællandsgade 3
6950 Ringkøbing
EU-Udbud på levering af 10 Biler til hjemmeplejen med service-/vedligeholdelsesaftale, samt option på tilbagekøbsaftale
Ringkøbing-Skjern Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29189609
Ved Fjorden 6
Ringkøbing
6950
Danmark
Kontaktperson: Holger Østergaard
E-mail: holger.ostergaard@rksk.dk
NUTS-kode: DK041
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/64701904.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.rksk.dk/
Del II: Genstand
EU-Udbud på levering af 10 Biler til hjemmeplejen med service-/vedligeholdelsesaftale, samt option på tilbagekøbsaftale.
Udbud af kontrakt på køb af 10 biler til hjemmeplejen inklusive service-/vedligeholdelsesaftale, samt option på garanteret tilbagekøbspris til Ringkøbing-Skjern Kommune.
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. udbudslovens § 56, lov nr. 1564 af 15.12.2015, hvilket betyder, at enhver der ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, jf. afsnit 1.6 og opfylder eventuelle mindstekrav, kan afgive tilbud.
Kontrakt på 10 stk. enten Hybrid (ikke plug-in), benzin- eller dieseldrevne varebiler.
Bilsegment: kompakt MPV eller mini MPV på gule plader Til brug i kommunens hjemmepleje med årligt kørselsbehov på ca. 45 000 km pr. bil.
Udbud af kontrakt på køb af 10 biler til hjemmeplejen inklusive service-/vedligeholdelsesaftale, samt option på garanteret tilbagekøbspris til Ringkøbing-Skjern Kommune.
Udbuddet gennemføres som et offentligt udbud, jf. udbudslovens § 56, lov nr. 1564 af 15.12.2015, hvilket betyder, at enhver der ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, jf. afsnit 1.6 og opfylder eventuelle mindstekrav, kan afgive tilbud.
Kontrakt på 10 stk. enten Hybrid (ikke plug-in), benzin- eller dieseldrevne varebiler.
Bilsegment: kompakt MPV eller mini MPV på gule plader Til brug i kommunens hjemmepleje med årligt kørselsbehov på ca. 45 000 km pr. bil.
En nærmere beskrivelse af omfanget findes i bilag 2, tilbudslisten.
På grund af økonomiske-eller markedsmæssige hensyn opdeles kontrakten ikke i delaftaler. Ordregiver vurderer, at den markedsmæssige situation betyder, at der ikke vil være en konkurrence om delkontrakter, hvis kontrakten opdeles. Ordregiver vurderer endvidere, at der kan opnås økonomiske fordele, såsom stordriftsfordele, ved ikke at opdele kontrakten.
Der skal som option tilbydes en garanteret tilbagekøbspris, som skal være helt uden forbehold for eksempelvis ændringer i skatter- og/eller afgifter mv. Optionen skal gælde i op til 4 år efter levering af bilen uanset kontraktens udløb.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 3 stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk