23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 234-426232
Offentliggjort
03.12.2016
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Region Hovedstaden

Vindere

Hybrid biler

(03.03.2017)
ERA Biler A/S
Gefionsvej 10
3400 Hillerød

Lille liftbil, gas

(03.03.2017)
ERA Biler A/S
Gefionsvej 10
3400 Hillerød

Små varebiler, gas

(03.03.2017)
Autohuset Glostrup A/S
Hovedvej 193
2600 Glostrup

Opdateringer

Rettelse
(09.12.2016)

VI.3)
Placering af det tekst, der skal ændres:Yderligere oplysninger:
I stedet for:
Læses:
De frivillige udelukkelsesgrunde finder anvendelse, jf. ESPD del III.


Yderligere oplysninger
De frivillige udelukkelsesgrunde finder anvendelse, jf. ESPD del III.

Rettelse
(13.12.2016)

IV.2.4)
I stedet for:
Dansk, Norsk, Nordsamisk
Læses:
Dansk, Norsk, Svensk.
Engelsksprogede dokumenter accepteres som dokumentation for udvælgelseskriterier, samt teknisk dokumentation.

Annullering
(03.03.2017)

Annullering
(03.03.2017)

Indkøb af miljøvenlige biler med tilhørende serviceaftaler


Region Hovedstaden

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Region Hovedstaden
29190623
Kongens Vænge 2
Hillerød
3400
Danmark
Kontaktperson: Mie Møldrup Lorentzen
Telefon: +45 38665804
E-mail: mie.moeldrup.lorentzen@regionh.dk
NUTS-kode: DK011

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.regionh.dk/

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/66963

I.2) Fælles udbud
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=175902&B=HOVEDSTADEN
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=175902&B=HOVEDSTADEN
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Indkøb af miljøvenlige biler med tilhørende serviceaftaler.

Sagsnr.: 1452
II.1.2) Hoved-CPV-kode
34100000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Rammeaftale om Indkøb af køretøjer til Region Hovedstaden. Udbuddet omfatter 5 delaftaler med samlet 44 biler til levering den 15.5.2017. Udbuddet indbefatter desuden serviceaftaler på alle bilerne samt tilbagekøbsgaranti efter det 3. og 4. år.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Små varebiler, gas

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34144000
34144900
50110000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
Hovedudførelsessted:

Fabriksparken 22, 2600 Glostrup.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der udbydes 44 biler i alt, fordelt på 5 delaftaler, til levering den 15.5.2017 samt køb af et forventeligt tilsvarende ekstra antal i Rammeaftalens løbetid.

Hertil skal tilbydes service- og reparationsaftaler på alle biler til hver delaftale samt tilbydes en garanteret tilbagekøbspris efter henholdsvis 3 og 4 år.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kan forlænges i op til 12 mdr.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Udbuddet omfatter option på forlængelse af tilbudte Service- og reparationsaftaler og tilbudte tilbagekøbsgaranti fra 3 til 4 år.

Desuden omfatter udbuddet en udstyrsoption på evt. senere tilkøb af bak kamera og frontcensor til bilerne.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Mellemklasse varebiler

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34144000
34144900
50110000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
Hovedudførelsessted:

Fabriksparken 22, 2600 Glostrup.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der udbydes 44 biler i alt, fordelt på 5 delaftaler, til levering den 15.5.2017 samt køb af et forventeligt tilsvarende ekstra antal i Rammeaftalens løbetid.

Hertil skal tilbydes service- og reparationsaftaler på alle biler til hver delaftale samt tilbydes en garanteret tilbagekøbspris efter henholdsvis 3 og 4 år.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kan forlænges i op til 12 mdr.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Udbuddet omfatter option på forlængelse af tilbudte Service- og reparationsaftaler og tilbudte tilbagekøbsgaranti fra 3 til 4 år.

Desuden omfatter udbuddet en udstyrsoption på evt. senere tilkøb af bak kamera og frontcensor til bilerne.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Lille liftbil, gas

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34144000
34144900
50110000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
Hovedudførelsessted:

Fabriksparken 22, 2600 Glostrup.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der udbydes 44 biler i alt, fordelt på 5 delaftaler, til levering den 15.5.2017 samt køb af et forventeligt tilsvarende ekstra antal i Rammeaftalens løbetid.

Hertil skal tilbydes service- og reparationsaftaler på alle biler til hver delaftale samt tilbydes en garanteret tilbagekøbspris efter henholdsvis 3 og 4 år.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kan forlænges i 12 mdr.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Udbuddet omfatter option på forlængelse af tilbudte Service- og reparationsaftaler og tilbudte tilbagekøbsgaranti fra 3 til 4 år.

Desuden omfatter udbuddet en udstyrsoption på evt. senere tilkøb af bak kamera og frontcensor til bilerne.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Små el varebiler

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34144000
34144900
50110000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
Hovedudførelsessted:

Fabriksparken 22, 2600 Glostrup.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der udbydes 44 biler i alt, fordelt på 5 delaftaler, til levering den 15.5.2017 samt køb af et forventeligt tilsvarende ekstra antal i Rammeaftalens løbetid.

Hertil skal tilbydes service- og reparationsaftaler på alle biler til hver delaftale samt tilbydes en garanteret tilbagekøbspris efter henholdsvis 3 og 4 år.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kan forlænges i 12 mdr.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Udbuddet omfatter option på forlængelse af tilbudte Service- og reparationsaftaler og tilbudte tilbagekøbsgaranti fra 3 til 4 år.

Desuden omfatter udbuddet en udstyrsoption på evt. senere tilkøb af bak kamera og frontcensor til bilerne.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Hybrid biler

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34144000
34144900
50110000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
Hovedudførelsessted:

Fabriksparken 22, 2600 Glostrup.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der udbydes 44 biler i alt, fordelt på 5 delaftaler, til levering den 15.5.2017 samt køb af et forventeligt tilsvarende ekstra antal i Rammeaftalens løbetid.

Hertil skal tilbydes service- og reparationsaftaler på alle biler til hver delaftale samt tilbydes en garanteret tilbagekøbspris efter henholdsvis 3 og 4 år.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kan forlænges i 12 mdr.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Udbuddet omfatter option på forlængelse af tilbudte Service- og reparationsaftaler og tilbudte tilbagekøbsgaranti fra 3 til 4 år.

Desuden omfatter udbuddet en udstyrsoption på evt. senere tilkøb af bak kamera og frontcensor til bilerne.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

ESPD og andre dokumenter fælles for delaftale 1-5

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34144000
34144900
50110000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der udbydes 44 biler i alt, fordelt på 5 delaftaler, til levering den 15.5.2017 samt køb af et forventeligt tilsvarende ekstra antal i Rammeaftalens løbetid.

Hertil skal tilbydes service- og reparationsaftaler på alle biler til hver delaftale samt tilbydes en garanteret tilbagekøbspris efter henholdsvis 3 og 4 år.

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

Kan forlænges i 12 mdr.

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Udbuddet omfatter option på forlængelse af tilbudte Service- og reparationsaftaler og tilbudte tilbagekøbsgaranti fra 3 til 4 år.

Desuden omfatter udbuddet en udstyrsoption på evt. senere tilkøb af bak kamera og frontcensor til bilerne.

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med en enkelt aktør
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 06/01/2017
Tidspunkt: 14:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk, Norsk, Nordsamisk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 06/01/2017
Tidspunkt: 14:00

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
Skønnet tidsplan for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser:

4 år.

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Der er ikke noget mæglingsorgan i Danmark
København
Danmark
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
01/12/2016

Send til en kollega

0.078