Fakta om udbudet
Udbyder
Vejdirektoratet
Levering af saltspredere og sneplove til kørebaner, 2016-2019
Vejdirektoratet
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
Niels Bohrs Vej 20, Postboks 8125
Aalborg Øst
9220
Danmark
Kontaktperson: Simon Nødgaard Hansen
Telefon: +45 72443333
E-mail: snh@vd.dk
NUTS-kode: DK0
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.vejdirektoratet.dk
Del II: Genstand
Levering af saltspredere og sneplove til kørebaner, 2016-2019.
Udbuddet er benævnt »Levering af saltspredere og sneplove til kørebaner, 2016-2019« og omfatter i hovedtræk levering af saltspredere og sneplove til kørebaner, udarbejdelse og ajourføring af leveranceplan, gennemførelse af egenkontrol, førstegangsmontering af saltspredere og sneplove på lastbiler, instruktion af chauffører samt assistance under periode for indkøring. Yderligere detaljer omkring indkøbet er beskrevet i udbudsmaterialet.
Levering af kombispredere med hydraulisk drivsystem
Yderligere detaljer om indkøbet er beskrevet i udbudsmaterialet.
Optioner er beskrevet i udbudsmaterialet.
Levering af fugtsaltspredere med vejhjul som drivsystem
Yderligere detaljer om indkøbet er beskrevet i udbudsmaterialet.
Optioner er beskrevet i udbudsmaterialet.
Levering af cylindriske og koniske sneplove
Yderligere detaljer om indkøbet er beskrevet i udbudsmaterialet.
Optioner er beskrevet i udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Levering af cylindriske og koniske sneplove
Kastrup
Danmark
NUTS-kode: DK0
Del VI: Supplerende oplysninger
Ad IV.2.4) Tilbuddet og al korrespondance vedrørende udbuddet skal være på dansk. Kontrakt- og arbejdssproget er dansk.
Eventuelle spørgsmål stilles til e-mailadressen anført i udbudsmaterialet, Bestemmelser om udbud og tilbud, afsnit 4.
Spørgsmål og svar vil blive gjort tilgængelige på internetadressen anført i I.3).
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Frister for og procedurer for klager fremgår af »Lov om Klagenævnet for Udbud«, lov nr. 492 af 12.5.2010, med efterfølgende ændringer, sidst lov nr. 1564 af 15.12.2015.
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage.
Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret. Fristen begynder dog først, når der i underretningen er angivet en kortredegørelse for de relevante grunde for ordregiverens beslutning.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1. 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2. 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystemer indgået. Det er en betingelse for, at fristen begynder at løbe, at underretningen indeholder en kortredegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3. 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Klagenævnslovens § 2, stk. 2.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. Klagenævnslovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skalklageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. Klagenævnslovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk