23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 158-286132
Offentliggjort
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Danske Spil A/S

Rammeaftale om operationel leasing af motorkøretøjer


Danske Spil A/S

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Danske Spil A/S
64011715
Korsdalsvej 135
Brøndby
2605
Danmark
Kontaktperson: Maj-Britt Böwadt
E-mail: mab@ramboll.com
NUTS-kode: DK012

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.danskespil.dk

I.1) Navn og adresser
Danske Lotteri Spil A/S
33034482
Korsdalsvej 135
Brøndby
2605
Danmark
Kontaktperson: Maj-Britt Böwadt
E-mail: mab@ramboll.com
NUTS-kode: DK012

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.danskespil.dk

I.2) Fælles udbud
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: spillevirksomhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Rammeaftale om operationel leasing af motorkøretøjer.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
34100000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet omfatter indgåelse af en rammeaftale om operationel leasing af motorkøretøjer til brug for ordregivers sælgere og teknikere, herunder en drift- og servicepakke i tilknytning til de leasede motorkøretøjer.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 5 500 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34110000
34136000
34136200
50112000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK0
Hovedudførelsessted:

Hos ordregiver i Brøndby. Drifts- og servicepakken skal kunne leveres i hele Danmark.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet omfatter indgåelse af en rammeaftale om operationel leasing af motorkøretøjer til brug for ordregivers sælgere og teknikere.

Rammeaftalen omfatter leasing af personbiler på såvel hvidplade som papegøjeplade samt varevogne og kassevogne på papegøjeplade. Varevogne og kassevogne skal indgå i ordregivers daglige drift, mens personbiler vil være fast tilknyttet en bestemt person. Personbilerne skal kunne anvendes til såvel tjenestekørsel som privatkørsel.

Derudover omfatter rammeaftalen leasing af motorkøretøjer i rammeaftalens løbetid som følge af eksempelvis nyansættelser, udskiftning af motorkøretøjer ved udløb af individuelle leasingkontrakter samt generelle kapacitetsudvidelser hos ordregiver.

Udover leasing af motorkøretøjer skal leverandøren levere en drifts- og servicepakke, der bl.a. omfatter reparation og vedligeholdelse, skift af vinter- og sommerdæk, autoassistance og lånebilsordning. Drifts- og servicepakken skal kunne leveres i alle dele af Danmark.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

I henhold til Udbudslovens § 49, stk. 2 om opdeling af udbuddet i delkontrakter (opdel-eller-forklar-princippet), kan det oplyses, at det er ordregivers vurdering, at den omfattede anskaffelse ikke har en sådan størrelse eller kompleksitet, at anskaffelsen med fordel kan opdeles på flere delkontrakter.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2016/S 069-119343
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

Rammeaftale om operationel leasing af motorkøretøjer

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
01/08/2016
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 3
Antal tilbud modtaget elektronisk: 3
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
DNB Bank ASA, Filial af DNB Bank ASA, Norge
27648029
Arne Jacobsens Allé 15
København S
2300
Danmark
NUTS-kode: DK01
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 5 500 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:http://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage skal være indgivet inden udløb af de klagefrister, der er fastsat i Lov om Klagenævnet for Udbud.

De nugældende fristregler af relevans for dette udbud er følgende:

Klager skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere om beslutningen om indgåelse af rammeaftalen, jf. lovens § 7, stk. 2, nr. 3.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
14/08/2016

Send til en kollega

0.047