Fakta om udbudet
Køretøjer til affald
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
Odense Renovation A/S
Snapindvej 21
Att: Transportchef Lars T. Hansen
5200 Odense V
Danmark
Telefon: +45 63138222
Mailadresse: lth@odenserenovation.dk
Fax: +45 63138238
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: www.odenserenovation.dk
Elektronisk adgang til oplysninger: http://www.odenserenovation.dk/Odense-renovation/Udbud.aspx
Del II: Kontraktens genstand
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Odense Renovation A/S, Snapindvej 21, 5200 Odense V.
NUTS-kode DK031
34144510
Eksklusive moms
Del IV: Procedure
1. Pris. Vægtning 70
2. Serviceaftale. Vægtning 15
3. Miljø og arbejdsmiljø. Vægtning 15
Udbudsbekendtgørelse
Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2016/S 021-032998 af 30.1.2016
Del V: Kontrakttildeling
Antal bud modtaget elektronisk: 1
P. Christensen A/S
Krumtappen 20
5260 Odense S
Danmark
Telefon: +45 63953900
Internetadresse: www.pchristensen.dk
Værdi: 2 200 000 DKK
Eksklusive moms
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
København
Danmark
dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet udvalgt. Andre klager skal være
modtaget i klagenævnet inden 6 måneder fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendtgørelse
i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt, eller inden 12 måneder fra
ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en
rammeaftale.
Samtidig med klagens fremsendelse til klagenævnet skal klageren sende eller maile en kopi af klagen med bilag
til ordregiveren.
Samtidig med klagens fremsendelse til klagenævnet skal der betales et klagegebyr på 20 000 DKK.