Fakta om udbudet
Udbyder
Slagelse Kommune
Biler til hjemmeplejen og andre kommunale virksomheder i Slagelse Kommune
Slagelse Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
29188505
Rådhuspladsen 11
Slagelse
4200
Danmark
Kontaktperson: Henrik R. Poulsen
Telefon: +45 58573039
E-mail: henrik@slagelse.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.slagelse.dk
Del II: Genstand
Biler til hjemmeplejen og andre kommunale virksomheder i Slagelse Kommune.
Slagelse Kommune (herefter ordregiver) gennemfører offentligt EU-udbud på levering af 78 fabriksnye biler til Slagelse Kommunes hjemmepleje og andre kommunale virksomheder (Administrationsbiler) samt 7 fabriksnye arbejdsbiler/varevogne (< 2 500 kg.) til andre kommunale virksomheder til levering i 2016.
Hjemmepleje/administrationsbiler
Levering af biler til brug i hjemmeplejen og administrationen.
Der vil i perioden 2017-2019 skulle ske udskiftning af yderligere et mindre antal biler. Det nærmere antal kendes i øjeblikket ikke.
Varebiler/arbejdsbiler
Levering af vare/arbejdsbiler til brug for Slagelse Kommunes enheder.
Der vil i perioden 2017-2019 skulle ske udskiftning af yderligere et mindre antal biler. Det nærmere antal kendes i øjeblikket ikke.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Hjemmepleje/administrationsbiler
33546815
Trafikcenter Alle 1
Slagelse
4200
Danmark
Telefon: +45 58581920
NUTS-kode: DK022
Del V: Kontrakttildeling
Varebiler/arbejdsbiler
32768229
Ndr. Ringgade 1
Slagelse
4200
Danmark
Telefon: +45 58526688
NUTS-kode: DK022
Del VI: Supplerende oplysninger
Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage over udbudsproceduren skal indgives til Klagenævnet for Udbud i henhold til § 7 i henhold til lov nr. 492 af 12.5.2010 om håndhævelse af udbudsreglerne mv., som følger:
Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet inden 30 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er prækvalificeret, hvis der ved underretningen er angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
Andre klager skal være modtaget i Klagenævnet inden 6 måneder fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt, eller inden 12 måneder fra ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale.
Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet skal klager skriftligt underrette ordregiver om klagens indbringelse for Klagenævnet og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. Såfremt klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.
Se mere om indgivelse af klager på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 34
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk