23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 081-143321
Offentliggjort
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

Danmarks Tekniske Universitet — DTU

Anskaffelser af motorkøretøjer under 3.5 ton


Danmarks Tekniske Universitet — DTU

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Danmarks Tekniske Universitet — DTU
30060946
Anker Engelunds Vej 1
Kgs. Lyngby
2800
DANMARK
Kontaktperson: Mikkel Husby
Telefon: +45 45252525
E-mail: dtu@dk.dk
NUTS-kode: DK

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.dtu.dk

Internetadresse for køberprofilen: http://eu.eu-supply.com/ctm/Supplier/CompanyInformation/Index/165863

I.2) Fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Uddannelse

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Anskaffelser af motorkøretøjer under 3.5 ton.

Sagsnr.: 15/13199
II.1.2) Hoved-CPV-kode
34100000
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

DTU ønsker med nærværende udbud og rammeaftale at indgå kontrakt med en

tilbudsgiver om levering af biler indenfor nedennævnte delaftaler i

aftaleperioden. DTU har et ønske om at samle, koordinere og standardisere

indkøb af biler i videst mulig udstrækning, således at DTU's bilkøb i de enkelte

Bilgrupper foretages hos en forhandler i hele aftaleperioden.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 4 000 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

DTU ønsker med nærværende udbud og rammeaftale at indgå kontrakt med en tilbudsgiver om levering af biler indenfor nedennævnte delaftaler i aftaleperioden. DTU har et ønske om at samle, koordinere og standardisere indkøb af biler i videst mulig udstrækning, således at DTU's bilkøb i de enkelte Bilgrupper foretages hos en forhandler i hele aftaleperioden. DTU ønske at indgå en 2-årig kontrakt med mulighed for yderligere forlængelse på 2*12 måneder.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Der er afgivet priser/rabatsatser på reservedele fra Volkswagen, samt faste priser på montering af træk og opbevaring af vinter/sommerdæk.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2015/S 246-446761
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Delkontraktnr.: 1
Betegnelse:

Anskaffelser af motorkøretøjer under 3.5 ton

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
21/04/2016
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 1
Antal tilbud modtaget elektronisk: 1
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Volkswagen Erhvervsbiler Sjælland
27268188
Englandsvej 437
Kastrup
2770
DANMARK
Telefon: +45 32479087
E-mail: cgi@vw-amager.dk
NUTS-kode: DK01
Kontrahenten er en SMV: nej
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 4 000 000.00 DKK
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 4 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen / Danish Competition and Consumer Authority
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
DANMARK
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://www.kfst.dk/

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage skal indgives til klagenævnet inden bestemte frister. Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i klagenævnet inden 20 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret. Andre klager skal være modtaget i klagenævnet inden 45 kalenderdage fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt. Hvis der er tale om en rammeaftale er fristen 6 måneder fra ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med. Ved klager i forbindelse med udbud efter Tilbudsloven skal klage indgives 45 dage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren har besluttet at indgå kontrakt med. Hvis der er tale om en rammeaftale under Tilbudsloven er fristen 6 måneder regnet fra den dag, hvor ordregiver har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren har besluttet at indgå kontrakt med.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
DANMARK
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
21/04/2016

Send til en kollega

0.047