Fakta om udbudet
EU-nr
2016/S 019-029425
Offentliggjort
Udbudstype
Offentligt udbud
Brandbiler
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
I.1)
Navn, adresser og kontaktpunkt(er)
Tårnby Kommune
Amager Landevej 76
Att: Anny Johansen
2770 Kastrup
DANMARK
Mailadresse: aje.of@taarnby.dk
I.2)
Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3)
Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4)
Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Del II: Kontraktens genstand
II.1)
Beskrivelse
II.1.1)
Betegnelse for kontrakten
Autosprøjte 2015.
II.1.2)
Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Hovedstaden.
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Hovedstaden.
NUTS-kode DK01
II.1.3)
Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
II.1.4)
Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Udbud af autosprøjte til Tårnby Brandvæsen.
II.1.5)
CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
34144213
II.1.6)
Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
II.2)
Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1)
Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
Del IV: Procedure
IV.1)
Type procedure
IV.1.1)
Type procedure
Offentlig
IV.2)
Tildelingskriterier
IV.2.1)
Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af
1. Pris. Vægtning 30
2. Funktionalitet. Vægtning 30
3. Kvalitet. Vægtning 30
4. Garanti. Vægtning 10
1. Pris. Vægtning 30
2. Funktionalitet. Vægtning 30
3. Kvalitet. Vægtning 30
4. Garanti. Vægtning 10
IV.2.2)
Oplysninger om elektronisk auktion
Der er anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3)
Administrative oplysninger
IV.3.1)
Sagsnummer hos den ordregivende myndighed
15/7
IV.3.2)
Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
Udbudsbekendtgørelse
Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2015/S 198-358810 af 13.10.2015
Del V: Kontrakttildeling
Kontrakt nr.: 1 Betegnelse: Hauberg Technique A/S
V.1)
Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
7.1.2016
V.2)
Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 4
V.3)
Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med
Hauberg Technique A/S
Finlandsgade 21
4690 Haslev
Internetadresse: http://www.firetechnique.dk
V.4)
Oplysninger om kontraktens værdi
V.5)
Oplysninger om underentreprise
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.1)
Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.3)
Klageprocedurer
VI.3.1)
Organ med ansvar for klageprocedurerne
VI.3.2)
Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Klager i forbindelse med nærværende rammekontrakt, skal være indgået Klagenævnet For Udbud senest 6 måneder efter offentliggørelse af valg af leverandør i Den Europæiske Unions Tidende. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er offentliggjort.
Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet For Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiver om, at klage indgives til Klagenævnet og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. I tilfælde hvor klage ikke er angivet i standstill-perioden skal klager tillige angive, om hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.
Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet For Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiver om, at klage indgives til Klagenævnet og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. I tilfælde hvor klage ikke er angivet i standstill-perioden skal klager tillige angive, om hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.
VI.3.3)
Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
VI.4)
Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
25.1.2016