Fakta om udbudet
Udbyder
Hovedstadens Beredskab I/S
Udbud af kontrakt på opbygning af vandtankvogn - Maj 2022
Hovedstadens Beredskab I/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 35440178
Postadresse: Bag Rådhuset 3
By: København V
NUTS-kode: DK Danmark
Postnummer: 1550
Land: Danmark
Kontaktperson: Michael Borum Hauge
E-mail: michau@hbr.dk
Telefon: +45 33431000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/173170427.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.hovedstadensberedskab.dk/
Del II: Genstand
Udbud af kontrakt på opbygning af vandtankvogn - Maj 2022
Udbuddet omfatter levering af opbygning af 1 vandtankvogn til brug ved beredskabsindsatser i forbindelse med brandslukning.
Opbygning skal foretages på et af ordregiver leveret chassis (Volvo FE350, 6x2/4).
Region hovedstaden
Udbuddet omfatter levering af opbygning af 1 vandtankvogn til brug ved beredskabsindsatser i forbindelse med brandslukning.
Opbygning skal foretages på et af ordregiver leveret chassis (Volvo FE350, 6x2/4) som er yderligere beskrevet i Bilag 2 - Specifikation af chassis der leveres af Ordregiver.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af kontrakt på opbygning af vandtankvogn - Maj 2022
Del VI: Supplerende oplysninger
Ordregiver skal henlede opmærksomheden på udbudsmaterialets udbudsbetingelser, hvor
vilkårene for tilbudsafgivning er detaljeret beskrevet. I udbudsbetingelserne er også beskrevet
muligheden for at stille spørgsmål til Ordregiver i udbudsprocessen. Udover de obligatoriske
udelukkelsesgrunde finder de frivillige udelukkelsesgrunde i Udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1-4
og nr. 6, anvendelse ved udbuddet. Tilbudsgiver skal forholde sig til de relevante
udelukkelsesgrunde ved udfyldning af ESPD'et i det elektroniske udbudssystem. Den
tilbudsgiver, der har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud, vil Ordregiver i nødvendigt
omfang anmode om at verificere oplysningerne i det ESPD, der er afgivet i forbindelse med
tilbudsgivningen. Ordregiver vil i forbindelse med verifikationen anmode om, at der fremlægges
dokumentation for de relevante udelukkelsesgrunde, hvilket for danske tilbudsgiveres side kan
ske ved fremlæggelse af en udvidet serviceattest. Opmærksomheden henledes på, at
dokumentationen også skal omfatte den personkreds, der er angivet i udbudslovens § 135, stk.
2 (bestyrelse, direktion, tilsynsråd mv.). Derudover skal der fremsendes dokumentation for den
i ESPD'et anførte egenkapital i seneste regnskabsår, med mindre oplysningerne er offentligt
tilgængelige for Ordregiver. De i ESPD'et anførte referenceoplysninger anses for at udgøre
endelig dokumentation. Ordregiver forbeholder sig muligheden for at indhente supplerende
oplysninger fra tilbudsgiverne inden for rammerne af udbudslovens § 159, stk. 5. Dette gør sig
eksempelvis gældende i relation til de oplysninger, der skal afgives i forbindelse med
referenceoplysninger.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 02.06.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage
regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem
der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for
beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den
dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstillperioden,
jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige
angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på kr. 20.000 til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk