23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2022/S 130-367805
Offentliggjort
08.07.2022
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

DIN Forsyning A/S

Vindere

Køretøj 9

(12.10.2022)
Louis Lund A/S
Industrivej 36
6760 Ribe

Køretøj 1

(12.10.2022)
Bache A/S
Julius Thomsensvej 7
7100 Vejle

Køretøj 5

(12.10.2022)
AutoCentralen A/S
Skagerrakvej 4
6715 Esbjerg N

Køretøj 2

(12.10.2022)
AutoCentralen A/S
Skagerrakvej 4
6715 Esbjerg N

Køretøj 4

(12.10.2022)
Louis Lund A/S
Industrivej 36
6760 Ribe

Opdateringer

Annullering
(12.10.2022)

De udbudte kontrakter er omfattet af artikel 5k i forordning (EU) nr. 833/2014 som ændret ved forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022. Den udbudte rammeaftale kan således ikke tildeles til en russisk virksomhed, en russisk kontrolleret virksomhed eller en virksomhed, der handler på vegne af eller efter anvisning fra en russisk virksomhed eller en russisk kontrolleret virksomhed , jf. den nærmere afgrænsning i forordningens artikel 5k, stk. 1.
Det skal bemærkes, at også anvendelse af underleverandører og støtteenheder fra Rusland eller med forbindelse til Rusland, kan påvirke muligheden for tildeling af rammeaftalen, jf. forordningens artikel 5k, stk. 1
DIN Forsyning forbeholder sig ret til på et ethvert tidspunkt i udbudsprocessen at indhente dokumentation for, at deltagere i udbudsprocessen ikke er omfattet af tildelingsforbuddet i ovenfor anførte forordning.
Inden tildelingsbeslutningen træffes, vil den virksomhed, der står til at få tildelt rammeaftalen, blive anmodet om at erklære, at denne ikke falder inden for tildelingsforbuddet i ovenfor anførte forordning.

Annullering
(12.10.2022)

De udbudte kontrakter er omfattet af artikel 5k i forordning (EU) nr. 833/2014 som ændret ved forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022. Den udbudte rammeaftale kan således ikke tildeles til en russisk virksomhed, en russisk kontrolleret virksomhed eller en virksomhed, der handler på vegne af eller efter anvisning fra en russisk virksomhed eller en russisk kontrolleret virksomhed , jf. den nærmere afgrænsning i forordningens artikel 5k, stk. 1.
Det skal bemærkes, at også anvendelse af underleverandører og støtteenheder fra Rusland eller med forbindelse til Rusland, kan påvirke muligheden for tildeling af rammeaftalen, jf. forordningens artikel 5k, stk. 1
DIN Forsyning forbeholder sig ret til på et ethvert tidspunkt i udbudsprocessen at indhente dokumentation for, at deltagere i udbudsprocessen ikke er omfattet af tildelingsforbuddet i ovenfor anførte forordning.
Inden tildelingsbeslutningen træffes, vil den virksomhed, der står til at få tildelt rammeaftalen, blive anmodet om at erklære, at denne ikke falder inden for tildelingsforbuddet i ovenfor anførte forordning.

Annullering
(12.10.2022)

De udbudte kontrakter er omfattet af artikel 5k i forordning (EU) nr. 833/2014 som ændret ved forordning (EU) 2022/576 af 8. april 2022. Den udbudte rammeaftale kan således ikke tildeles til en russisk virksomhed, en russisk kontrolleret virksomhed eller en virksomhed, der handler på vegne af eller efter anvisning fra en russisk virksomhed eller en russisk kontrolleret virksomhed , jf. den nærmere afgrænsning i forordningens artikel 5k, stk. 1.
Det skal bemærkes, at også anvendelse af underleverandører og støtteenheder fra Rusland eller med forbindelse til Rusland, kan påvirke muligheden for tildeling af rammeaftalen, jf. forordningens artikel 5k, stk. 1
DIN Forsyning forbeholder sig ret til på et ethvert tidspunkt i udbudsprocessen at indhente dokumentation for, at deltagere i udbudsprocessen ikke er omfattet af tildelingsforbuddet i ovenfor anførte forordning.
Inden tildelingsbeslutningen træffes, vil den virksomhed, der står til at få tildelt rammeaftalen, blive anmodet om at erklære, at denne ikke falder inden for tildelingsforbuddet i ovenfor anførte forordning.

Udbud af køretøjer (1)


DIN Forsyning A/S

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: DIN Forsyning A/S
CVR-nummer: 32661149
Postadresse: Ulvsundvej 1
By: Esbjerg N
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6715
Land: Danmark
Kontaktperson: Henrik Saarup Mortensen
E-mail: hesm@dinforsyning.dk
Telefon: +45 74747542
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.dinforsyning.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/269437
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=335907&B=DINFORSYNING
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=335907&B=DINFORSYNING
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af køretøjer (1)

Sagsnr.: S2022 - 01682
II.1.2) Hoved-CPV-kode
34100000 Motorkøretøjer
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører indkøb og levering af 21 fabriksnye el- og dieselkøretøjer til DIN Forsyning A/S, DIN Forsyning Affald A/S, DIN Forsyning Vand A/S og DIN Forsyning Varme A/S, DIN Forsyning Spildevand A/S (herefter benævnt Ordregiver)

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 6 920 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Køretøj 1

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34130000 Motorkøretøjer til godstransport
34136000 Varevogne
34136100 Små varevogne
34136200 Kassevogne
34139100 Chassiser med førerhus
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftale 1 vedrører indkøb og levering af 1 fabriksny dieseldrevet lastbil til DIN Forsyning Spildevand A/S

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 50
Pris - Vægtning: 50
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 11/11/2022
Slut: 15/12/2023
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Det skal være muligt for Ordregiver at tilkøbe yderligere 1 køretøj på hver af de 10 delaftaler beskrevet i udbudsbetingelsernes afsnit 5.1, under samme betingelser som angivet i udbudsmaterialet og Tilbudsgiver tilbud, indtil 18 måneder efter tilbudsfristens udløb.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Køretøj 2

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34130000 Motorkøretøjer til godstransport
34136000 Varevogne
34136100 Små varevogne
34136200 Kassevogne
34139100 Chassiser med førerhus
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftale 2 vedrører indkøb og levering af 1 fabriksny dieseldrevet varevogn med lad til DIN Forsyning Spildevand A/S

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 50
Pris - Vægtning: 50
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 320 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 11/11/2022
Slut: 10/11/2023
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Det skal være muligt for Ordregiver at tilkøbe yderligere 1 køretøj på hver af de 10 delaftaler beskrevet i udbudsbetingelsernes afsnit 5.1, under samme betingelser som angivet i udbudsmaterialet og Tilbudsgiver tilbud, indtil 18 måneder efter tilbudsfristens udløb.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Køretøj 3

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34130000 Motorkøretøjer til godstransport
34136000 Varevogne
34136100 Små varevogne
34136200 Kassevogne
34139100 Chassiser med førerhus
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftale 3 vedrører indkøb og levering af 1 fabriksny dieseldrevet 4x4 varevogn med lad og dobbeltkabine til DIN Forsyning Vand A/S

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 50
Pris - Vægtning: 50
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 400 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 11/11/2022
Slut: 10/11/2023
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Det skal være muligt for Ordregiver at tilkøbe yderligere 1 køretøj på hver af de 10 delaftaler beskrevet i udbudsbetingelsernes afsnit 5.1, under samme betingelser som angivet i udbudsmaterialet og Tilbudsgiver tilbud, indtil 18 måneder efter tilbudsfristens udløb.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Køretøj 4

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34130000 Motorkøretøjer til godstransport
34136000 Varevogne
34136100 Små varevogne
34136200 Kassevogne
34139100 Chassiser med førerhus
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftale 4 vedrører indkøb og levering af 1 fabriksny eldrevet varevogn til DIN Forsyning Spildevand A/S

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 50
Pris - Vægtning: 50
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 280 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 11/11/2022
Slut: 10/11/2023
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Det skal være muligt for Ordregiver at tilkøbe yderligere 1 køretøj på hver af de 10 delaftaler beskrevet i udbudsbetingelsernes afsnit 5.1, under samme betingelser som angivet i udbudsmaterialet og Tilbudsgiver tilbud, indtil 18 måneder efter tilbudsfristens udløb.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Køretøj 5

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34130000 Motorkøretøjer til godstransport
34136000 Varevogne
34136100 Små varevogne
34136200 Kassevogne
34139100 Chassiser med førerhus
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftale 5 vedrører indkøb og levering af 5 fabriksnye eldrevne små varevogne til DIN Forsyning A/S

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 50
Pris - Vægtning: 50
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 350 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 11/11/2022
Slut: 10/11/2023
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Det skal være muligt for Ordregiver at tilkøbe yderligere 1 køretøj på hver af de 10 delaftaler beskrevet i udbudsbetingelsernes afsnit 5.1, under samme betingelser som angivet i udbudsmaterialet og Tilbudsgiver tilbud, indtil 18 måneder efter tilbudsfristens udløb.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Køretøj 6

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34130000 Motorkøretøjer til godstransport
34136000 Varevogne
34136100 Små varevogne
34136200 Kassevogne
34139100 Chassiser med førerhus
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftale 6 vedrører indkøb og levering af 1 fabriksny eldrevet varevogn til DIN Forsyning Spildevand A/S

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 50
Pris - Vægtning: 50
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 270 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 11/11/2022
Slut: 10/11/2023
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Det skal være muligt for Ordregiver at tilkøbe yderligere 1 køretøj på hver af de 10 delaftaler beskrevet i udbudsbetingelsernes afsnit 5.1, under samme betingelser som angivet i udbudsmaterialet og Tilbudsgivers tilbud, indtil 18 måneder efter tilbudsfristens udløb.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Køretøj 7

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34130000 Motorkøretøjer til godstransport
34136000 Varevogne
34136100 Små varevogne
34136200 Kassevogne
34139100 Chassiser med førerhus
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftale 7 vedrører indkøb og levering af 1 fabriksny dieseldrevet 4x4 varevogn til DIN Forsyning Vand A/S

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 50
Pris - Vægtning: 50
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 400 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 11/11/2022
Slut: 10/11/2023
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Det skal være muligt for Ordregiver at tilkøbe yderligere 1 køretøj på hver af de 10 delaftaler beskrevet i udbudsbetingelsernes afsnit 5.1, under samme betingelser som angivet i udbudsmaterialet og Tilbudsgivers tilbud, indtil 18 måneder efter tilbudsfristens udløb.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Køretøj 8

Delkontraktnr.: 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34130000 Motorkøretøjer til godstransport
34136000 Varevogne
34136100 Små varevogne
34136200 Kassevogne
34139100 Chassiser med førerhus
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftale 8 vedrører indkøb og levering af 6 fabriksnye eldrevne varevogne til DIN Forsyning A/S

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 50
Pris - Vægtning: 50
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 800 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 11/11/2022
Slut: 10/11/2023
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Det skal være muligt for Ordregiver at tilkøbe yderligere 1 køretøj på hver af de 10 delaftaler beskrevet i udbudsbetingelsernes afsnit 5.1, under samme betingelser som angivet i udbudsmaterialet og Tilbudsgivers tilbud, indtil 18 måneder efter tilbudsfristens udløb.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Køretøj 9

Delkontraktnr.: 9
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34130000 Motorkøretøjer til godstransport
34136000 Varevogne
34136100 Små varevogne
34136200 Kassevogne
34139100 Chassiser med førerhus
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftale 9 vedrører indkøb og levering af 2 fabriksnye eldrevne varevogne til DIN Forsyning A/S

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 50
Pris - Vægtning: 50
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 560 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 11/11/2022
Slut: 10/11/2023
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Det skal være muligt for Ordregiver at tilkøbe yderligere 1 køretøj på hver af de 10 delaftaler beskrevet i udbudsbetingelsernes afsnit 5.1, under samme betingelser som angivet i udbudsmaterialet og Tilbudsgivers tilbud, indtil 18 måneder efter tilbudsfristens udløb.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Køretøj 10

Delkontraktnr.: 10
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34130000 Motorkøretøjer til godstransport
34136000 Varevogne
34136100 Små varevogne
34136200 Kassevogne
34139100 Chassiser med førerhus
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftale 10 vedrører indkøb og levering af 2 fabriksnye eldrevne varevogne til DIN Forsyning A/S

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet / Vægtning: 50
Pris - Vægtning: 50
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 540 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 11/11/2022
Slut: 10/11/2023
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Det skal være muligt for Ordregiver at tilkøbe yderligere 1 køretøj på hver af de 10 delaftaler beskrevet i udbudsbetingelsernes afsnit 5.1, under samme betingelser som angivet i udbudsmaterialet og Tilbudsgivers tilbud, indtil 18 måneder efter tilbudsfristens udløb.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til økonomisk og finansiel formåen, jævnfør udbudslovens § 142 (ESPD’et Del IV: ”Udvælgelseskriterier, afsnit B: Økonomisk og finansiel formåen)

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Tilbudsgivers egenkapital skal som minimum have været positiv over de seneste tre regnskabsår

Såfremt der er sket væsentlige ændringer i Tilbudsgivers økonomiske situation, skal dette oplyses i afsnit IV i ESPD i afsnit 6. Her skal det beskrives hvorfor, og på hvilken måde, der er sket ændringer

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til teknisk og faglig formåen, jævnfør udbudslovens § 143 (ESPD’et Del IV: ”Udvælgelseskriterier, Afsnit C: Teknisk og faglig formåen)

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

Køretøjer skal leveres fra importørgodkendt forhandler

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 25/08/2022
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Tilbud skal være gyldige indtil: 25/05/2023
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 25/08/2022
Tidspunkt: 12:00
Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

Der vil ikke være adgang til at overvære åbning af tilbuddene

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Officielt navn: Nævnenes Hus
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: nh@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation.

Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.

Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.

Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.

Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.

Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.).

Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse indgives til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.

Reglerne om klagefrister findes i § 7 i lov om Klagenævnet for Udbud.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Nævnenes Hus
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: nh@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
05/07/2022

Send til en kollega

0.078