23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 165-302221
Offentliggjort

Personbiler


Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed

Direktiv 2004/17/EF

Del I: Ordregiver

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Frederiksberg Forsyning A/S
Stæhr Johansens Vej 38-40
Att: Daniel Wolff
2000 Frederiksberg
DANMARK
Telefon: +45 30766132
Mailadresse: dwo@frb-forsyning.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for ordregiveren: www.frb-forsyning.dk

Elektronisk adgang til oplysninger: www.ethics.dk/asp6/qualify/ff_0703_20150319.nsf

Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: www.ethics.dk/asp6/qualify/ff_0703_20150319.nsf

I.2) Hovedaktivitet
Produktion, transport og distribution af gas og varme
Vand
I.3) Kontrakt indgås på andre ordregiveres vegne

Ordregiveren indkøber på andre ordregiveres vegne: ja

Frederiksberg Vand A/S
Stæhr Johansens Vej 38-40
2000 Frederiksberg
DANMARK

Frederiksberg Bygas A/S
Stæhr Johansens Vej 38-40
2000 Frederiksberg
DANMARK

Frederiksberg Fjernvarme A/S
Stæhr Johansens Vej 38-40
2000 Frederiksberg
DANMARK

Frederiksberg Kloak A/S
Stæhr Johansens Vej 38-40
2000 Frederiksberg
DANMARK

Frederiksberg Fjernkøling A/S
Stæhr Johansens Vej 38-40
2000 Frederiksberg
DANMARK

Frederiksberg Vind A/S
Stæhr Johansens Vej 38-40
2000 Frederiksberg
DANMARK

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten
Indkøb af hybridbiler.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Frederiksberg, Danmark.

NUTS-kode DK01

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale
II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene:
Frederiksberg Forsyning udbyder rammeaftale vedrørende levering af levering af hybridbiler i segmenterne personbiler og mellemklasse MPV (vans).
Udbuddet bliver gennemført som udbud med forhandling. Det indebærer, at man som leverandør skal søge om prækvalifikation for at deltage i udbuddet. Under punkt III) og VI) er det nærmere beskrevet, hvorledes man søger prækvalifikation. Frederiksberg Forsyning vil på baggrund af ansøgningerne prækvalificere en række virksomheder, som herefter vil være berettiget til at afgive tilbud. Udbudsmaterialet vil blive offentliggjort for de prækvalificerede virksomheder.
Når Frederiksberg Forsyning har evalueret de modtagne tilbud fra de prækvalificerede virksomheder, vil Frederiksberg Forsyning foretage tildeling til 1 leverandør pr. delaftale.
II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

34110000

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: ja
II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Forhandling med udbud
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos ordregiveren:
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej

Del V: Kontrakttildeling

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.2) Yderligere oplysninger:

Prækvalifikationsmaterialet vil ligge offentligt tilgængeligt i ETHICS, som er Frederiksberg Forsynings elektroniske udbudssystem. Materialet vil kunne tilgås via følgende link: www.ethics.dk/asp6/qualify/ff_0703_20150319.nsf

Ansøgningerne skal fremsendes i henhold til kravene beskrevet i prækvalifikationsskrivelsen. Kun ansøgere der kan dokumentere tilstrækkelig økonomisk og teknisk kapacitet, jf. pkt. III.2.2 ) og III.2.3) vil blive prækvalificeret.
I overensstemmelse med Forsyningsvirksomhedsdirektivet, Direktiv 2004/17/EF forbeholder Frederiksberg Forsyning sig ret til at begrænse antallet af tilbudsgivere til mellem 3-6. I tilfælde af flere end 3-6 bliver fundet egnet til at byde på opgaven, vil der ved den ekstraordinære udvælgelse blive udvalgt de bedst egnede virksomheder i henhold til kriterierne som vil fremgå af prækvalifikationsskrivelsen.
Angående anvendelse af ETHICS:
Afgivelse af ansøgning om prækvalifikation kan kun ske elektronisk via ETHICS. Adgangen hertil sker vi ovenstående link.
For at afgive elektronisk ansøgning om prækvalifikation skal man tilmelde sig via menupunktet »Tilmelding«. Har man allerede en bruger, skal man tilmelde sig ved at klikke på »Tilmeld eksisterende bruger«. Har man en eksisterende bruger, får man ikke tilsendt en ny signatur, men man skal anvende den signatur som man tidligere har modtaget fra ETHICS. Såfremt signaturen er bortkommet, kan denne fornyes via brugerprofilen, som findes i øverste højre hjørne efter login.
Har man ikke i forvejen en bruger, skal man tilmelde sig ved at klikke på »Opret og tilmeld ny bruger«. Når man opretter en ny bruger, får man en mail indeholdende et aktiveringslink. Ved at følge linket, aktiverer man sin bruger, og man vil herefter automatisk blive tilmeldt til prækvalifikationsprocessen. Såfremt den oprettede bruger er underskriftsberettiget, vil man, efter succesfuld aktivering, få tilsendt en signatur, som skal anvendes til signering. OBS: aktiveringsmails kan ende i ens spamfilter.
Afgivelse af anmodninger eller tilbud kan kun ske elektronisk via ETHICS.
VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35191000
Internetadresse: www.klfu.dk

VI.3.2) Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Der gælder visse lovbestemte frister for indgivelse af klager til Klagenævnet for Udbud, jf. lov om håndhævelse af udbudsreglerne mv. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden.
VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
24.8.2015

Send til en kollega

0.047