Fakta om udbudet
Udbyder
I/S Vestforbrænding
Vindere
Legras Scandinavien
(31.10.2015)
Legras Scandinavien
Roskildevej 38
3600 Frederikssund
Walking Floor Trailer.
I/S Vestforbrænding
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
I/S Vestforbrænding
Ejby Mosevej 219
Att: Jan Kristian Lauridsen
2600 Glostrup
DANMARK
Mailadresse: jla@vestfor.dk
Yderligere oplysninger fås her: TendSign
Internetadresse: https://tendsign.com/doc.aspx?ID=81647
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: TendSign
Internetadresse: https://tendsign.com/doc.aspx?ID=81647&Goto=Docs
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: TendSign
Internetadresse: https://tendsign.com/doc.aspx?ID=81647&Goto=Tender
Miljø
Del II: Kontraktens genstand
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Københavns omegn.
NUTS-kode DK012
Sammen med trailerne skal der leveres en hydraulikstation, som kan betjene automatikken på trailerne, på samme vis som når der er en trækker koblet på.
Der skal leveres supplerende ydelser såsom: styreskinner monteret på kørebelægningen, hjulstop for enden af styreskinnerne, stålplader til trailerens forreste støtteben, samt pullerter som trailerens bagende kan hvile på.
Der ønskes option på indkøb af yderligere 2 trailere af samme type.
34000000
Beskrivelse af disse optioner: Indkøb af yderligere 1-2 trailere indenfor en 3 år og periode.
Foreløbig tidsplan for anvendelse af disse optioner:
måneder: 36 (fra tildeling af kontrakten)
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Den tilbudsgiver, som Ordregiver meddeler, at der indgås kontrakt med, skal fremlægge egentlig dokumentation som verificering af de oplysninger, der fremgår af tro og love-erklæringen som betingelse for endelig kontraktindgåelse.
For virksomheder hjemmehørende i Danmark kan dokumentationen vedlægges i form af en serviceattest fra Erhvervs- og Selskabsstyrelsen. I øvrigt kan dokumentationen fremlægges som anført i Udbudsdirektivets art. 45, stk. 3.
Dokumentationen, herunder en evt. serviceattest, skal være dateret indenfor de seneste 6 måneder forud for ansøgningsfristen.
Hvis der i forhold til Tilbudsgiver eller en deltager i et ansøgende konsortium mv. foreligger en af udelukkelsesgrundene i art. 45, stk. 1-2, vil Tilbudsgiver blive udelukket.
Der er vedlagt en tro og love-erklæring ved udbudsmaterialet, der kan benyttes til dokumentation for ovenstående.
Ansøgere skal dokumentere, at de har den tekniske kapacitet til at udføre opgaven enten ved at vedlægge mindst 1 reference fra sammenlignelig opgave inden for de seneste 3 år eller, for nye aktører på området, på anden vis godtgøre den relevante erfaring.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Vedlægge mindst en reference.
Del IV: Procedure
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de nedenfor anførte kriterier
1. Pris. Vægtning 60
2. Løsningsforslag. Vægtning 30
3. Serviceaftale. Vægtning 10
Andet: Baggrundsmateriale accepteres på andre sprog.
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Fax: +45 33307799
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. (loven kan hentes på: www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 6 måneder efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystemer indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 12 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstil-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1.1).
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100