23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 129-236870
Offentliggjort
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

I/S Vestforbrænding

Vindere

Legras Scandinavien

(31.10.2015)
Legras Scandinavien
Roskildevej 38
3600 Frederikssund

Walking Floor Trailer.


I/S Vestforbrænding

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

I/S Vestforbrænding
Ejby Mosevej 219
Att: Jan Kristian Lauridsen
2600 Glostrup
DANMARK
Mailadresse: jla@vestfor.dk

Yderligere oplysninger fås her: TendSign
Internetadresse: https://tendsign.com/doc.aspx?ID=81647

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: TendSign
Internetadresse: https://tendsign.com/doc.aspx?ID=81647&Goto=Docs

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: TendSign
Internetadresse: https://tendsign.com/doc.aspx?ID=81647&Goto=Tender

I.2) Type ordregivende myndighed
Regionalt eller lokalt kontor
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
Miljø
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Walking Floor Trailer.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Københavns omegn.

NUTS-kode DK012

II.1.3) Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører en offentlig kontrakt
II.1.4) Oplysninger om rammeaftale
II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Vestforbrænding skal indkøbe 2 walking floor trailere, som skal benyttes til at transportere kildesorteret organisk dagrenovation (madaffald). Affaldet indsamles i komprimatorbiler, som læsser affaldet direkte ned i transporttraileren. Det forudsættes, at affaldet i det store og hele er emballeret i poser.
Sammen med trailerne skal der leveres en hydraulikstation, som kan betjene automatikken på trailerne, på samme vis som når der er en trækker koblet på.
Der skal leveres supplerende ydelser såsom: styreskinner monteret på kørebelægningen, hjulstop for enden af styreskinnerne, stålplader til trailerens forreste støtteben, samt pullerter som trailerens bagende kan hvile på.
Der ønskes option på indkøb af yderligere 2 trailere af samme type.
II.1.6) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

34000000

II.1.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej
II.1.8) Delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej
II.1.9) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2) Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1) Samlet mængde eller omfang:
II.2.2) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af disse optioner: Indkøb af yderligere 1-2 trailere indenfor en 3 år og periode.
Foreløbig tidsplan for anvendelse af disse optioner:
måneder: 36 (fra tildeling af kontrakten)
II.2.3) Oplysninger om forlængelse
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.3) Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
III.1.2) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.1.3) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
III.1.4) Andre særlige vilkår
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: Tilbuddet skal vedlægges en tro og love-erklæring om, at Tilbudsgiver ikke har forfalden gæld til det offentlige, og at Tilbudsgiveren heller ikke er omfattet af de i udbudsdirektivets artikel 45, stk. 2, litra a), b), c), e), og f) nævnte udelukkelsesgrunde. Erklæring afgives i bilag 1, der udfyldes og underskrives og vedlægges tilbuddet.
Den tilbudsgiver, som Ordregiver meddeler, at der indgås kontrakt med, skal fremlægge egentlig dokumentation som verificering af de oplysninger, der fremgår af tro og love-erklæringen som betingelse for endelig kontraktindgåelse.
For virksomheder hjemmehørende i Danmark kan dokumentationen vedlægges i form af en serviceattest fra Erhvervs- og Selskabsstyrelsen. I øvrigt kan dokumentationen fremlægges som anført i Udbudsdirektivets art. 45, stk. 3.
Dokumentationen, herunder en evt. serviceattest, skal være dateret indenfor de seneste 6 måneder forud for ansøgningsfristen.
Hvis der i forhold til Tilbudsgiver eller en deltager i et ansøgende konsortium mv. foreligger en af udelukkelsesgrundene i art. 45, stk. 1-2, vil Tilbudsgiver blive udelukket.
Der er vedlagt en tro og love-erklæring ved udbudsmaterialet, der kan benyttes til dokumentation for ovenstående.
III.2.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
III.2.3) Teknisk kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:
Ansøgere skal dokumentere, at de har den tekniske kapacitet til at udføre opgaven enten ved at vedlægge mindst 1 reference fra sammenlignelig opgave inden for de seneste 3 år eller, for nye aktører på området, på anden vis godtgøre den relevante erfaring.
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:
Vedlægge mindst en reference.
III.2.4) Oplysning om reserverede kontrakter
III.3) Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1) Oplysninger om en bestemt profession
Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession: nej
III.3.2) Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen
Juridiske personer bør anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen: nej

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.1.2) Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
IV.1.3) Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier

Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de nedenfor anførte kriterier

1. Pris. Vægtning 60

2. Løsningsforslag. Vægtning 30

3. Serviceaftale. Vægtning 10

IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:
15/15
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej
IV.3.3) Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter
Skal der betales for dokumenterne?: nej
IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
20.8.2015 - 12:00
IV.3.5) Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage
IV.3.6) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
dansk.
Andet: Baggrundsmateriale accepteres på andre sprog.
IV.3.7) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
til: 20.11.2015
IV.3.8) Åbning af bud
Dato: 20.8.2015 - 12:01
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.3) Yderligere oplysninger
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Fax: +45 33307799

VI.4.2) Indgivelse af klager

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. (loven kan hentes på: www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:

1) 6 måneder efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystemer indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
3) 12 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstil-perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1.1).
VI.4.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
3.7.2015

Send til en kollega

0.063