MARKEDSFØRING Ud ad pittet. Langsomt frem til start. Røde lys. Grønt lys. Det NU!
Det er livet for racerkøreren. Racet. Imidlertid er der en side mere ved livet som racerkører - dette at være ambassadør for det bilmærke, man kører i. Og/eller for sponsorerne.
Måske kan man lidt kækt sige, at det nææsten er lige så vigtigt, at kunne stille sig f...
Ambassadørerne - de omsætter fart til salg
Lynhurtig markedsføring: De elsker at køre racerbil. Altså elsker. At spænde selen. Og hjelmen. At vride handskerne på. Og så tage det ternede flag
10
Billeder
Året er 2018: Porsche fylder 70 - Porsche har vundet på Le Mans - alt er godt. En situation, hvor en af mærkets ambassadører skal på særligt arbejde - her til et internt arrangement sammen med Porsches nuværende CEO, Dr. Oliver Blume. Og til højre - ambassadør Christensen i Pink Pig-køredragter på Le Mans - sammen med de to andre på teamet, Estre og Vanthoor. (Foto: Porsche)
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer