23948sdkhjf

Date med Renault

Renault Danmark forøger på utraditionel vis at skaffe sig opmærksomhed og går ind i dating-branchen.

KÆRLIGHED Hvad har biler med dating at gøre? Ifølge Renault Danmark en hel del. I hvert fald har Renault med Clio i hovedrollen igangsat et initiativ, der kan kaldes den omvendte date. I en pressemeddelelse skriver selskabet:

- For at udfordre den flygtige og overfladiske datingscene, som breder sig i dag, har Renault Clio igangsat et initiativ, der skal gentænke den måde vi dater og lære mennesker at kende på i dag. Derfor leder Renault efter singler, som har lyst til at stille op til et eksperiment, hvor de forud for den reelle date, først går på date med eksempelvis den potentielle svigermor, vennerne og søskende.

Søren Hyltoft, PR- og informationschef hos Renault Danmark supplerer:

- Vi ved fra tidligere undersøgelser at 80 procent af danskerne bruger bilen som samtalerum med sin partner, da en bil er et af de få steder, hvor man stadig kan tale uforstyrret og ufortrødent. Derfor danner bilen den perfekte ramme for et dybere dating-eksperiment, siger han og oplyser, at eksperimentet kaldes "Dating Reversed." 

Læs mere her.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109