23948sdkhjf

Hvornår og hvordan skal en kunde reklamere?

Køber vælger ofte at få en defekt bil repareret på et andet værksted end hos sælger - og kan få medhold i ankenævnet under visse omstændigheder.
RETTIGHED Hvis en køber af en bil - eller af en anden vare - oplever, at der er et problem med varen, har køberen en reklamationsret i henhold til købeloven, eller en garanti, hvis det er aftalt. Hvis køberen ønsker, at sælgeren skal afhjælpe fejlen, har køberen imidlertid også en pligt til at reklamere til sælgerfirmaet, som ligeledes har en ret t...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.11