23948sdkhjf

"Det er godt med nogle helt friske øjne på vores bilhus"

Ifølge to bilhus-ejere er den klassiske kundekontakt vigtig i en tid, hvor forbrugerne er sjældne gæster i butikken.
KUNDEKONTAKT - Vi kan sagtens ende i en situation, hvor vi bare er et udstillingsvindue, hvor man vælger og bestiller bilen på en tablet uden en reel kontant mellem sælger og kunder. Men det ønsker vi ikke. Derfor har vi brug for løbende input fra folk uden for bilhuset, når vi fremadrettet sikrer god, og fysisk kundekontakt.

Kim Frimann, der er i...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.156