23948sdkhjf

Hvem betaler for fejlsøgning?

Periodiske fejl kan være svære og tidskrævende at opspore. Men skal værkstedet gøre det gratis?
JURA Ankenævn for Biler får jævnligt forelagt sager, hvor en reparation er gået i hårdknude mellem kunde og reparatør. Det er sager, som ofte kan være svære at gennemskue, idet der næsten aldrig foreligger et tilstrækkelig klart aftalegrundlag. Ligeledes indebærer den type sager ofte en hel del fejlsøgning, som mange kunder ikke mener de skal betal...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.156