KINETISK Der sker ting og sager i underregionen hos Audi - altså når snakken falder støddæmpere og elektriske systemer. Audi, Porsche og en stribe andre bilproducenter har i løbet af 2016 fortalt, hvordan nye 48-volt elektriske systemer og batterier vil erstatte de nuværende 12-volts-modeller.
Som Motor-magasinet skriver om på side 22 i denne av...
Også Audi vil hente energi fra vejbump
Der er masser af kinetisk energi at hente fra huller og ujævn vej.
Audi kalder sit støddæmper-system for eRot. Elmotoren ligger i foreløbige tegninger fra Audi horisontalt på bagakslen og erstatter dermed mere konventionelle og vertikale teleskop-støddæmpere. (Foto: Audi AG)
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer