23948sdkhjf

Salgsfokus er vejen frem for Förch

Ændring i salgsstyrken og hjælp til værksteder med stregkodesystemer skal fortsætte leverandørens turnaround.
STRATEGI Efter to år med røde tal på bundlinjen er den danske afdeling af tyske Förch - med den nye adm. direktør Erik Lindgaards egne ord - "back in black". Erik Lindgaard trådte til i januar 2016, efter flere år som Key Account Manager, da Förchs adm. direktør Bjarke Johansen døde. En del af firmaets turnaround har blandt andet været at droppe by...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109