23948sdkhjf

Vestergaard-kæde får kæmpe elevhold

72 markedsføringsøkonom-studerende fra Erhvervsakademiet Lillebælt får teori-undervisning hos den store forhandler.
BROBYGNING Den store forhandlerkæde Autohuset Vestergaard rykker tættere på Erhvervsakademiet Lillebælt. Auto-kæden har nemlig indgået samarbejde med uddannelsesinstitutionen om blandt andet teori-undervisning af 72 markedsføringsøkonom-studerende, der er en toårig uddannelse, som kombinerer både teoretisk og praktisk viden om markedsføring.

Mic...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125