23948sdkhjf

Kæmpeindtjening trods Dieselgate

Svindelaffæren hos VW burde have ramt Semler hårdt - alligevel bevarer importøren en massiv førerposition. Topchef Jens Bjerrisgaard forklarer her, hvordan man får tilfredse kunder.
TILGIVELSE 73.000 danske dieselbiler skal indenom et værksted, fordi de har en snydesoftware, som lader motorerne udlede for mange NOx-partikler. Samtlige af disse biler er solgt af Semler, Danmarks største bilimportør.

Og Semler er stadig landets største importør, på trods af at den såkaldte Dieselgate-skandale ramte verden i september 2015. Mo...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.141