23948sdkhjf

Ford går mod strømmen i kortfilm om skilsmisser

Bilimportøren vil med sin medvirken i skabelsen af filmen Familien vise, at man også kan lave bilreklame med fokus på tabuer og nære personlige problemer.
MARKEDSFØRING Kortfilmen ”Familien” er blevet til i samarbejde med Ford, der ønsker at gøre op med den traditionelle måde at lave bilreklamer på, hvor fremstillingen bygger på drømmebilleder og utopiske scenarier. Filmen viser i stedet bilerne i et autentisk miljø og i hverdagssituationer, som mange flere kan nikke genkendende til.

- Vi ønsker h...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.188