BILKØB Den unge iværksættervirksomhed AutoOffer har netop lanceret deres nye platform, hvor forbrugerne kan se, hvor stor en rabat de kan få på deres nye bil og det tilhørende ekstraudstyr med det samme.
AutoOffer startede tilbage i 2013 og fungerede som en ”reverse auction”, altså en omvendt auktion, der sendte kundens ønske om ny bil i udbud h...
Ny platform skal sikre bilkunder rabatter
Efter en kapitalindsprøjtning på et millionbeløb står AutoOffer nu klar med ny platform, der skal skabe transparens i nybilsbranchen.
2
Billeder
Søren Malmskov, adm. direktør: Vi har oplevet, at vores kunder vil have priserne på flere forskellige biler, før de kan vælge. Derfor har vi nu lagt meget energi i at salgspriserne inklusiv rabatten gøres synlige.
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer