23948sdkhjf

Forbrugerne straffer VW

17 procent færre vil vælge det tyske bilmærke efter dieselskandalen, viser ny undersøgelse.
ANALYSE VW kan se frem til et dramatisk fald i markedsandelen efter afsløringen af snyd med tests af dieselmotorer. En ny undersøgelse fra Voxmeter varsler om et fald på 17 procent, som ikke længere vil vælge VW som bilmærke, siden skandalen rullede afsted.

Udviklingen giver ifølge direktør for Forbrugerrådet Tænk, Lars Pram god mening:

- Jeg...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.344