23948sdkhjf

Fokus på digital marketing

Tid til ny forretningsmodel?, lød spørgsmålet til Bilbranchens Årsdag.
ÅRSDAG Der blev budt på både teknologisk helikopter-syn ud i fremtiden, dystre økonomiske udsigter og håndgribelige fif til at forbedre bilforhandlernes digitale marketing, da Bilbranchen under DI gennemførte sin Årsdag 2015 i Industriens Hus i København tirsdag den 19. maj under overskriften ”Tid til ny forretningsmodel?”.

Fire indlægsholdere k...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125