23948sdkhjf

FTZ som Super-tourisme sponsor

FTZ bliver klassesponsor for Danish Supertourisme Turbo.
ALLIANCE Danmarks største autogrossist, FTZ, bliver klassesponsor for Danish Supertourisme Turbo. FTZ er kendt for markedsføring igennem store kundearrangementer inden for blandt andet motorsport, og derfor bekræfter indgåelsen af denne aftale også, at det som Supertourisme Turbo og hele konceptet omkring serien tilbyder, er det som sponsorerne efterspørger i forhold til deres marketing og PR.

For Supertourisme Turbo organisationen har aftalen med en sponsor i denne kaliber stor strategisk betydning. FTZ sender igennem sponsoratet nogle stærke signaler til markedet, som forhåbentlig vil få en afsmittende effekt på andre potentielle sponsorer, som overvejer, hvad de skal rette deres markedsførings-aktiviteter imod, oplyser en pressemeddelelse.

- FTZ har en stor berøringsflade til den professionelle del af autobranchen, hvor vi ser Supertourisme Turbo klassen og rammerne omkring Padborg Park, som et fantastisk afsæt til at give vores kunder, med benzin i blodet, spændende oplevelser i løbet af 2015, udtaler FTZ-vicedirektør Jens Nordestgaard Andersen, og fortsætter:

- Motorsport i Danmark er foruden at være spændende også folkeligt, hvilket ligger rigtig godt til FTZ’s virksomhedskultur og relationer.

Starten på Supertourisme Turbo går på Padborg Park søndag den 19. april.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125