FTZ som Super-tourisme sponsor
FTZ bliver klassesponsor for Danish Supertourisme Turbo.
For Supertourisme Turbo organisationen har aftalen med en sponsor i denne kaliber stor strategisk betydning. FTZ sender igennem sponsoratet nogle stærke signaler til markedet, som forhåbentlig vil få en afsmittende effekt på andre potentielle sponsorer, som overvejer, hvad de skal rette deres markedsførings-aktiviteter imod, oplyser en pressemeddelelse.
- FTZ har en stor berøringsflade til den professionelle del af autobranchen, hvor vi ser Supertourisme Turbo klassen og rammerne omkring Padborg Park, som et fantastisk afsæt til at give vores kunder, med benzin i blodet, spændende oplevelser i løbet af 2015, udtaler FTZ-vicedirektør Jens Nordestgaard Andersen, og fortsætter:
- Motorsport i Danmark er foruden at være spændende også folkeligt, hvilket ligger rigtig godt til FTZ’s virksomhedskultur og relationer.
Starten på Supertourisme Turbo går på Padborg Park søndag den 19. april.