23948sdkhjf

Rudelimen svigtede totalt

Først da Motor-magasinet gik ind i klagesag om en rudelim, som ikke hærdede, erkendte T. Hansen en intern fejl og erstattede ødelagt rude og spildt arbejdstid hos sjællandsk automekaniker.
RUDELIM Da den erfarne automekaniker Mikael Schmidt, Lerbæk Automobiler i Slimminge på Midtsjælland, søndag 8. marts skulle skifte en revnet frontrude i en Peugeot 208 fra 2012, havde hans normale leverandør, FTZ, glemt at lægge rudelim fra, og derfor kom han i tanke om en artikel i Motor-magasinet i januar, hvor biludstyrskæden T. Hansen oplyste, ...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.14