Rudelimen svigtede totalt
Først da Motor-magasinet gik ind i klagesag om en rudelim, som ikke hærdede, erkendte T. Hansen en intern fejl og erstattede ødelagt rude og spildt arbejdstid hos sjællandsk automekaniker.
Mikael Schmidt foran sit værksted i Slimminge med den famøse rudelim i hånden. Bagved de to ruder og limstrengen på gulvet.
RUDELIM Da den erfarne automekaniker Mikael Schmidt, Lerbæk Automobiler i Slimminge på Midtsjælland, søndag 8. marts skulle skifte en revnet frontrude i en Peugeot 208 fra 2012, havde hans normale leverandør, FTZ, glemt at lægge rudelim fra, og derfor kom han i tanke om en artikel i Motor-magasinet i januar, hvor biludstyrskæden T. Hansen oplyste, ...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer