Det er den svenske kapitalfond Monterro, der har købt den danske data- og analysevirksomhed AG Analytics, der har ca. 30 ansatte og omsætter for mere end 30 mio. kroner.
Selskabet står blandt andet bag løsningen Autoflows, der hjælper alt fra mærkeforhandlere til frie værksteder med at automatisere kunderejsen med alt fra serviceindkaldelser, syns...
Dansk eftermarkeds-specialist solgt for stort millionbeløb
Danske AG Analytics, der har specialiseret sig i software-løsninger til eftermarkedet, er blevet købt af Nordens største tech-investor. Nu gælder det udlandet.
CEO i AG Analytics, Nicholas Malcolm, glæder sig over de nye finansielle muskler, der blandt andet skal sætte yderligere fart i den europæiske ekspansion. Foto: PR
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer