23948sdkhjf

Forsikringsbranchens dobbeltspil bliver mere og mere tydeligt

Forsikringsbranchen må indse, at den ikke både kan blæse og have mel i munden. Der er simpelthen for stort et gab mellem det, de lover kunderne og det, de leverer.
Der er nærmest ingen grænser for godheden, når forsikringsselskaberne skal gøre sig til over for deres kunder:

Selvfølgelig kan kunden selv vælge værksted. Kvaliteten i reparationen har altid højeste prioritet. Lånebilen? Ja, den er gratis - naturligvis. Og prisen - så lav, at det næsten ikke er til tro.

Forsikringsselskaberne – og især de domine...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Motor-magasinet, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.096